همراه اول

نمایش آخرین دستاوردهای مالی، بانکی و بیمه‌ای همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳

 نمایش آخرین دستاوردهای مالی، بانکی و بیمه‌ای همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳
کدخبر : 61361

همراه اول با مجموعه‌ای از سرویس‌ها و محصولات خود در حوزه‌های مالی، بانکی و بیمه‌ای و همچنین به عنوان حامی، به نمایشگاه کیش اینوکس می‌رود.

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با حضور و حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور از 15 تا 18 آبان 1402 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

 

این نمایشگاه که یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور به حساب می آید با نام تجاری «کیش اینوکس» شناخته و با حضور شرکت های داخلی و بین المللی برگزار می شود.

 

همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات زیرساخت ارتباطی کشور و سرمایه گذار در حوزه سرویس های مالی (اعم از سرویس های توسعه یافته بومی یا سهامداری در شرکت های استارتاپی) سبدی از محصولات و خدمات خود در حوزه های بانکی و پرداختی را در این نمایشگاه ارائه می دهد.

 

شرکت «حرکت اول» به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر همراه اول که محورهای اصلی سرمایه گذاری آن بر روی کسب و کارهای فعال و مشتاق در زمینه های تجارت الکترونیک و تبلیغات، خدمات مالی و بیمه، گردشگری، حمل و نقل، سلامت، آموزش، ارتباطات، رسانه و سرگرمی است، در غرفه همراه اول حضور دارد و به معرفی استارتاپ های تحت چتر حمایتی خود می پردازد.

 

شرکت پرداخت اول کیش با برند تجاری «جیرینگ» نیز که به عنوان بازوی اصلی همراه اول در ارائه راهکارهای سازمانی پرداخت شناخته می شود در کنار «بخش سهام همراه اول» به نمایشگاه کیش اینوکس می آید.

 

استارتاپ «آی بیمه» هم که از سال 1395 به عنوان برترین استارتاپ بیمه ای تایید شده از سمت بخش نوآوری و توسعه کسب و کار همراه اول در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۷ معرفی شد، به صورت مستقل در غرفه اپراتور اول تلفن همراه کشور حضور دارد و به ارائه سرویس می پردازد.

 

«سرویس های سازمانی» همراه اول هم با توجه به ماهیت این نمایشگاه و فرصتی که برای تعاملات مستقیم فعالان حوزه اقتصادی با بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور برای بهره مندی از خدماتی چون راهکار جامع امضاء دیجیتال فراهم می آورد، در این رویداد حضور دارند.

 

با توجه به اینکه همراه اول فارغ از کسب و کار اصلی خود، سرویس های توسعه یافته بومی در حوزه های مالی و بانکی دارد، بخش ویژه دیگری از غرفه خود در رویداد کیش اینوکس 2023 را به سرفصل «اپراتور خدمات بانکی» ارائه داده و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

همراه اول به مناسبت دهمین دوره از برگزاری این رویداد بین المللی، رونمایی از «وب سرویس اختصاصی خود در حوزه بانکداری و بیمه» و همچنین «خدمات اپراتور اول تلفن همراه در حوزه بانکی و پرداخت» را در طول روزهای برگزاری این نمایشگاه تدارک دیده است و از علاقه مندان دعوت کرده تا با مراجعه به غرفه این اپراتور از نزدیک به تعامل با سرویس های دیجیتال توسعه یافته بپردازند.

 

گفتنی است اپراتورهای تلفن همراه با ارائه خدمات ارتباطی ضروری به مشاغل و افراد، نقش مهمی در چرخه اقتصادی ایفا می کنند و با برقراری «اتصال»، امکان انجام تراکنش با تلفن همراه را فراهم می آورند و نهایتاً با تغییر در شیوه کار، ارتباط و دسترسی مردم به خدمات، زمینه ساز برای افزایش بهره وری و رشد اقتصادی می شوند.

 

به طور کلی، شبکه های اپراتورهای تلفن همراه نقش مهمی در ایجاد امکان برای بانک ها و شرکت های بیمه برای ارائه خدمات راحت، ایمن و قابل اعتماد به مشتریان شان دارند.

 

نمایشگاه کیش اینوکس 2023 به مدت چهار روز از ساعت 17 تا 22 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: