برای نخستین بار در گروه فولاد مبارکه محقق شد؛

عملیاتی شدن چارچوب ITIL۴ در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری


عملیاتی شدن چارچوب ITIL۴ در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
کدخبر : 61369

برای نخستین بار در گروه فولاد مبارکه چارچوب ITIL۴ (مجموعه‌ای از روش‌ها، با هدف هم‌راستاسازی نیازمندی‌های کسب‌وکار و فناوری اطلاعات) در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

جمشید علی‌بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت ضمن اعلام این خبر در تشریح الگوی ITIL۴ گفت: ITIL مجموعه‌ای از روش‌ها، با هدف هم‌راستاسازی نیازمندی‌های کسب‌وکار و فناوری اطلاعات است. جدیدترین ویرایش چارچوب، همسو با انقلاب صنعتی چهارم با نام ITIL۴، به‌عنوان یک الگوی جامع و کامل برای مدیریت خدمات دیجیتالی با تمرکز بر خلق ارزش مشترک و تطبیق با سایر چارچوب‌های چابک مدیریتی عرضه ‌شده است.

علی‌بابایی اظهار کرد: با توجه به اهمیت حرکت صنعت فولاد کشور به سمت هوشمندسازی و تحقق طرح تحول دیجیتال، ضرورت طراحی و پیاده‌سازی چارچوب ITIL ۴ در اجرای طرح تحول دیجیتال حائز اهمیت است و در همین راستا شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با همکاری شرکت مهندسی ایریسا توانست برای نخستین بار در گروه فولاد مبارکه چارچوب ITIL۴ را به مرحله بهره‌برداری برساند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت مدیرعامل و هیئت‌مدیره شرکت و همکاری شرکت ایریسا، گفت: شرکت فولادسفیددشت در راستای تحقق طرح تحول دیجیتال اقداماتی نظیر راه‌اندازی زیرساخت شبکه متناسب و همسو با کارخانه هوشمند، ITIL۴،ISMS و ICT master plan را در دستور کار قرار داده تا بتواند در راستای سیاست شرکت فولاد مبارکه در تحقق طرح تحول دیجیتال گام بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: