فولاد خراسان

علی شهرام بقراط، صدای فولاد خراسان، پس از ۳۶ سال خدمت بازنشست شد

علی شهرام بقراط، صدای فولاد خراسان، پس از ۳۶ سال خدمت بازنشست شد
کدخبر : 61407

پس از بیش از دو دهه خدمت به عنوان مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، بزرگترین مرکز تولید فولاد در شرق کشور، شهرام بقراط روز چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ با افتخار بازنشسته شد.

بقراط که حدود ۳۶ سال سابقه کاری در زمینه‌های مختلف داشت، در مراسمی که همکاران و دوستان او حضور داشتند، از طرف مدیرعامل شرکت از وی تقدیر شد.

بقراط به عنوان صدای فولاد خراسان شناخته می‌شد، چرا که او نقطه تماس اصلی برای رسانه‌ها و عموم مردم بود. او مسئول ارتباط دستاوردها، چالش‌ها و اهداف شرکت، همچنین پاسخگویی به سوالات و انتقادات ذی‌نفعان بود. او همچنین در برگزاری مختلف فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و خیریه شرکت نیز نقش داشت.

بقراط در طول سال‌های خدمت خود، با حرفه‌ای بودن، اخلاق، صداقت و تعهد خود، اعتماد و احترام همه را به دست آورد. او همیشه در کنار همکاران و مردم خراسان بود و در شرایط سخت و خوش، حمایت و همدلی خود را از آنها نشان داد. او با تلاش و کوشش خود، به ارتقای سطح علمی و عملی خود و دیگران کمک کرد و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت فولاد خراسان داشت.

 

ما از خدمات ارزنده و گرانبهای علی شهرام بقراط به فولاد خراسان و جامعه فولادی تشکر می‌کنیم و برای او آرزوی سلامتی و موفقیت در زندگی جدید داریم. او همیشه در قلب ما خواهد ماند و ما از خاطرات خوبش با او بهره خواهیم برد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: