در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس انجام شد؛

برگزاری میزهای تخصصی سرمایه گذاری در غرفه منطقه آزاد قشم

برگزاری میزهای تخصصی سرمایه گذاری در غرفه منطقه آزاد قشم
کدخبر : 61422

میزهای تخصصی مرتبط به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کیش اینوکس» برگزار شد.

 در دومین روز از دهمین دوره نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس، سه میز تخصصی مربوط سرمایه گذاری در حوزه های نفت و انرژی، شیلات و کشاورزی و گردشگری برگزار شد.

براساس این گزارش، مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در این میزهای تخصصی، جزئیات برنامه ها و فرصت های سرمایه گذاری موجود در این منطقه به سرمایه گذاران و علاقه مند به این حوزه ها را تشریح کردند.

سازمان منطقه آزاد قشم با بسته های منتخب سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی شامل نفت و انرژی، شیلات و کشاورزی، زیست فناوری، بازرگانی بین الملل، ترانزیت کالا و صنعت آماده شده در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس حضور دارد.

گفتنی است دهمین دوره رویداد بین المللی کیش اینوکس به میزبانی منطقه آزاد کیش و با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد، مدیران عامل مناطق آزاد، مدیران ارشد نظام بانکی، بورسی، اتاق بازرگانی، صاحب نظران اقتصادی کشور، سرمایه گذاران داخلی و خارجی از تاریخ دوشنبه 15 لغایت پنجشنبه 18 آبان در مرکز نمایشگاهی بین المللی منطقه آزاد کیش در حال برگزاری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: