یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون در حاشیه دهمین رویداد کیش اینوکس اظهار داشت:

بیمه تعاون، شرکتی سرمایه پذیر و سرمایه گذار

بیمه تعاون، شرکتی سرمایه پذیر و سرمایه گذار
کدخبر : 61468

در حاشیه برگزاری دهمین رویدادکیش اینوکس یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون، از سرمایه پذیری و سرمایه گذاری این شرکت سخن گفت.

 در حاشیه برگزاری دهمین رویدادکیش اینوکس یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون؛ با اشاره به حفظ منافع سهامداران و نوسانات بازار سهام اظهار داشت: اتفاقات بازار سرمایه در بعضی مواقع خارج از کنترل است اما سهام بیمه تعاون هیچ وقت نوسان هیجانی نداشته و این موضوع رضایت نسبی سهامداران را همراه داشته است همچنین وضعیت شرکت از نظر ترازنامه و ذخایر، شرایط خوبی را تجربه کرده وامیدواریم درآینده نیز وضعیت سهام و سهامداران اوضاع بهتری را تجربه کند.

وی در ادامه با اشاره به نماد بیمه تعاون در بورس، گفت: شرکت بیمه تعاون شرکتی سرمایه پذیر و سرمایه گذار است که عملکردی سودآور را داشته است.

مدیر عامل بیمه تعاون در پایان سخنان خود با اشاره به حمایت از تیم استقلال گفت: افتخار داریم به مدت 3 سال هم اسپانسر و هم بیمه گر باشگاه استقلال باشیم بدان معنا که بازیکنان، کارکنان این تیم را به همراه خانواده و تمام مراکز و ساختمان های این باشگاه را تحت پوشش بیمه تعاون قراردهیم البته این حمایت در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: