منطقه آزاد قشم

الحاق دو دستگاه خودروی آتشنشانی و آمبولانس به ناوگان امدادرسانی سازمان منطقه آزاد قشم

الحاق دو دستگاه خودروی آتشنشانی و آمبولانس به ناوگان امدادرسانی سازمان منطقه آزاد قشم
کدخبر : 61492

دو دستگاه خودروی آتشنشانی و آمبولانس به همت رییس و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم به ناوگان امدادرسانی جزیره ملحق شد.

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین الحاق دو دستگاه خودروی آتشنشانی و آمبولانس به ناوگان امدادرسانی این منطقه آزاد اظهار داشت: تجهیز و ارتقا ناوگان امدادرسانی در بخش های امداد و نجات و درمان، نیاز یک منطقه در حال رشد و پیشرفت است.

وی ادامه داد: با توجه به روند رو به ترقی جزیره قشم و افزایش ساخت آپارتمان های مسکونی و فضاهای خدماتی- رفاهی، مدرن سازی و مجهزسازی ناوگان امدادرسان جزیره یکی از بدیهیات و مورد نظر هیات مدیره منطقه آزاد قشم است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان بیان کرد: این اقدام به همت اعضای هیات مدیره محقق شده و درآینده نزدیک روند نوسازی و توسعه، با تجهیزات بروز و فنی تری ادامه می یابد.

گفتنی است، در مراسم الحاق دو دستگاه خودروی آتشنشانی و آمبولانس به ناوگان امدادرسانی قشم که عصر امروز 21 آبان ماه 1042 در بندر تجاری بهمن شهر قشم برگزار شد، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد محمدحسینی تختی، فرماندار شهرستان به همراه اعضای شورای تامین، فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی و دریابانی، معاونان و مدیران سازمان، شهردار و اعضای شورای شهر قشم حضور داشتند.

 این خودروی آتشنشانی، نخستین خودروهای هیدرولیکی با مانور عملیاتی به ارتفاع ۴۲ متر در جزیره قشم بوده و خودروی آمبولانس ملحق شده نیز با تجهیزات پیشرفته درمانی در فرودگاه بین‌المللی قشم مستقر می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: