منطقه آزاد قشم

تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری شیلات قشم

تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری شیلات قشم
کدخبر : 61502

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با برگزاری میز تخصصی حوزه شیلات در غرفه منطقه آزاد قشم در دهمین نمایشگاه کیش اینوکس، فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری حوزه شیلات برای سرمایه گذاران تشریح شد.

 مریم نوری بالانجی اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی رهبر معظم انقلاب، جزیره قشم به عنوان یکی از نقاط استراتژیک و هدف در این زمینه برنامه ها و فرصت های مختلفی را در حوزه شیلات و تامین امنیت غذایی پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس نیز با برگزاری میز تخصصی حوزه شیلات و کشاورزی بخشی از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه شیلات و کشاورزی برای سرمایه گذاران و علاقه مندان تشریح شد.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: جزیره قشم به عنوان نخستین جزیره شیلاتی کشور و اجرای برنامه های پیش بینی شده جهت پرورش و تولید میگو و همچنین افزایش تولید ماهی در قفس، می تواند نقش موثری در تامین امنیت غذایی کشور داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تکمیل زنجیره تولید و فرآوری محصولات شیلاتی و توسعه بازارهای صادراتی محصولات تولید شده در جزیره قشم می تواند به بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد منطقه و کشور کمک کند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: