معرفی دوره‌های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی با حضور سفرای کشورهای آفریقا

معرفی دوره‌های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی با حضور سفرای کشورهای آفریقا
کدخبر : 61508

دوره های بین‌المللی آموزشی و مشاوره‌ مدیریت سازمان مدیریت صنعتی در نشستی با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، سفرای کشورهای آفریقایی و رئیس اداره سوم آفریقای وزارت امور خارجه تبیین و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، این رویداد به دنبال برگزاری اولین همایش بین المللی همکاری های اقتصادی تجاری و علمی ایران و کشورهای غرب آفریقا در اسفندماه گذشته، به منظور تبیین نحوه همکاری‌های آموزشی و مشاوره‌ای سازمان مدیریت صنعتی با کشورهای آفریقایی برگزار شد.

 

بنا به این گزارش، مصطفی مومنی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، با اشاره به تجربه و سابقه 60 ساله این سازمان در حوزه مشاوره، آموزش و تحقیق اظهار داشت: در کنار دوره‌های آموزشی، مهمترین جایگاه سازمان مدیریت صنعتی که هدف تاسیس آن هم بوده است، ارائه خدمات مشاوره‌ای به شرکت‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و کسب و کارهایی ست که نیازمند توسعه، تحول و تغییر رویکردهای سنتی مدیریت متناسب با اقتضائات دنیای امروز هستند.

 

وی با بیان این نکته که سازمان مدیریت صنعتی یک مجموعه علمی و تجربی است ، تاکید کرد سازمان مدیریت صنعتی مسائل و معضلات کسب و کارها و بنگاه‌های اقتصادی را با کمک و همیاری مرتفع می‌کند و ابراز امیدواری کرد که  این سازمان در آینده نزدیک با مجموعه‌های علمی و اقتصادی کشورهای آفریقایی برای رفع نیازهای مشاوره‌ مدیریت و آموزشی آنها همکاری و تعامل داشته باشد.

 

در ادامه این همایش، علی اکبر رضایی رئیس اداره سوم آفریقای وزارت امور خارجه با بیان این نکته که بهره مندی کشورهای آفریقایی از ظرفیت‌های بین المللی مشاوره‌ای و آموزشی سازمان مدیریت صنعتی در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم است، اظهار داشت: از ارائه توانمندی‌های آموزشی و مشاوره‌ای سازمان مدیریت صنعتی به بنگاه‌های اقتصادی کشورهای آفریقایی و همکاری این سازمان با نهادهای متناظر آفریقایی حمایت می کنیم و امیدواریم سازمان مدیریت صنعتی در کمیسیون های مشترک با کشورهای آفریقایی در حوزه علمی و دانش فنی حضور مستمر داشته باشد.

 

سفرای کشورهای آفریقایی حاضر در این همایش نیز با استقبال از معرفی خدمات آموزشی و مشاوره‌ای بین المللی سازمان مدیریت صنعتی، خواستار پیگیری توافقات جاری و برقراری همکاری‌های بیشتر علمی و آموزشی با این سازمان شدند.

 

این رویداد با حضور سفرا، کارداران اقتصادی و دیپلمات‌های کشورهای غنا، سیرالئون، گینه، آفریقای جنوبی، مالی، ساحل عاج، اوگاندا، زیمباوه و موریتانی و مدیران ارشد سازمان مدیریت صنعتی و مدیران ارشد وزارت امور خارجه در حوزه آفریقا در محل ساختمان مرکزی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: