منطقه آزاد کیش

«کیش» از بزرگترین رویداد ماراتن ۱۴۰۲ میزبانی می‌کند

«کیش» از بزرگترین رویداد ماراتن ۱۴۰۲ میزبانی می‌کند
کدخبر : 61575

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: این جزیره روز جمعه /۲۶ آبان ماه/ از بزرگترین رویداد ماراتن کشور در سال ۱۴۰۲میزبانی می‌کند.

«عزیزاله فرضی پور» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری مسابقه ملی دو ماراتن در جزیره کیش گفت: «کیش» فردا از یک هزار و ۵۰۰ دونده ماراتن در قالب یک مسالقه ملی میبزانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این تورنمنت در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، افزود: مسابقه بانوان ۶ صبح و آقایان نیز هشت صبح از اسکله دامون ساحلی آغاز می‌شود.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه دور جزیره را به مسافت ۴۲ کیلومتر به رقابت خواهند پرداخت.

وی از برگزاری ۲ مسابقه جانبی نیز در حاشیه این ماراتن خبرداد و اضافه کرد: مسابقه دو ۱۵ کیلومتر برای ورزشکاران و علاقه مندان و ۸۰۰ متر نونهالان نیز جهت تشویق و فرهنگ سازی این رشته برگزار می‌شود.

«فرضی پور» با اشاره به ظرفیت جزیره کیش در میزبانی از رویدادهای بین المللی دو ماراتن گفت: مسیر ۴۲ کیلومتری دور این جزیره زیبا یک ظرفیت بی نظیر در میزبانی از مسابقات بین المللی در این رشته ورزشی است.

وی از رسانه‌ها خواست تا برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری ورزشی کیش تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: