شریفی در دیدار با بیمه گزاران استان آذربایجان شرقی :

بیمه گزاران شرکای ما هستند

بیمه گزاران شرکای ما هستند
کدخبر : 61602

بیمه گزاران شرکای ما هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه ایران شریفی مدیرعامل بیمه ایران در ادامه حضور در محل بیمه گزاران با مدیران شرکت آیسان خزر تولیدکننده و صادر کننده  لوازم خانگی و سرمایش و گرمایش، شرکت بستنی اطمینان آذرگل صاحب برند حاج عبدالله و شرکت آرد ارس مهر تولیدکننده آرد و صاحب برند مک  در صنایع غذایی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ها  که در فضایی صمیمی و مدت حضور یک روزه در شهر تبریز  انجام شد،شریفی بیمه گزاران را شریک بیمه گر خواند و گفت:  در تمام سفرهای استانی و یا هر حضوری که در استانها به بهانه های متفاوت داشته باشیم حتما یکی از برنامه های خودمان را رفتن خدمت بیمه گذار قرار میدهیم و تلاش میکنیم با خدمت رسانی خوب به جامعه تولید کننده گان از دغدغه های آنها بکاهیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به گفتگوهایی که با اعضاء اتاق بازرگانی تبریز داشت اظهار داشت: ظرفیتهای خوبی در بیمه ایران وجود دارد که میتواند دغدغه بیمه گزاران و صاحبان صنایع را رفع کند و همکاران و خصوصا مدیران کل استانها موظف هستند با مراجعه به آنها نسبت به مشاوره و ارائه خدمات بیمه ای اقدام کنند.

در این دیدارها بیمه گزاران نیز با اظهار تشکر از حضور مدیرعامل بیمه ایران در محل کارخانه،  در خصوص دغدغه و مشکلات و فرصتهای همکاری فی‌مابین  مطالب مدنظر خود را مطرح نمودند.

منبع خبر: روابط عمومی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: