نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی مطرح کرد:

مهم‌ترین وظیفه‌ی شرکت‌های بیمه‌، صیانت از حقوق بیمه‌شدگان است

 مهم‌ترین وظیفه‌ی شرکت‌های بیمه‌، صیانت از حقوق بیمه‌شدگان است
کدخبر : 61606

عبدالرضا مصری اظهار اشت:افزایش رضایتمندی جامعه‌ی ایثارگری از خدمات بیمه دی مشهود است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی که در شهر اصفهان برگزار شد، عبدالرضا مصری نماینده‌ی مردم و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی،‌ با تأکید بر اهمیت پژوهش در تمامی حوزه‌ها به ویژه امور اقتصادی و صنعت بیمه اظهار داشت: اگر پژوهشی در صنعت بیمه صورت گیرد، مشخص خواهد شد که نظام بیمه‌ای چقدر می‌تواند در رونق صنایع و کارگاه‌ها نقش‌آفرین بوده و در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

عبدالرضا مصری با تصریح بر بند ششم از اصل دوم قانون اساسی مبنی بر حفظ کرامت انسان‌ها، گفت: نظام بیمه‌ای و تعاونی، از جمله اموری هستند که منتج به حفظ کرامت انسانی خواهند شد. وی افزود: هر شخصی ممکن است طی اتفاق یا حادثه‌ای، توان مالی خود را از دست بدهد. اما بیمه‌ها می‌توانند با جبران خسارت و ضرر وارد آمده، از کرامت آن شخص محافظت نمایند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اینکه صنعت بیمه پاسخگوی خسارت‌هاست، خاطرنشان کرد: گرچه تمرکز صنعت بیمه بر مدیریت ریسک و پرداخت خسارت قرار دارد، ولیکن تا زمانی که به این صعنت، نگاهی همانند گیشه‌ی دریافت و پرداخت داشته باشیم، شاهد رشد آن نخواهیم بود. این در حالی است که اصلی‌ترین وظیفه‌ی شرکت‌های بیمه‌ای، صیانت از حقوق بیمه شدگان است و می‌بایست شرکت‌های بیمه‌ای این قانون را مدنظر قرار داشته باشند.

عبدالرضا مصری، در خاتمه‌ی سخنان خود طی اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با تاکید بر لزوم حمایت از خانواده شهداء و ایثارگران، گفت: این قشر معظم و معزز با ایثار و فداکاری خویش، جامعه و ایران اسلامی را بیمه کرده‌اند و می‌بایست از بیمه دی به سبب ارایه‌ی خدمات بیمه‌ای به ایشان تشکر نمود.وی با اشاره به خدمت‌رسانی بیمه دی در حوزه‌ی درمان تکمیلی به یک میلیون و هفتصد هزار نفر از خانواده‌های ایثارگری، بهبود فرآیندهای پرداخت خسارت به جامعه‌ی هدف را، موجب افزایش مشهود رضایتمندی ایشان طی ماه‌های اخیر دانسته و اظهار امیدواری کرد؛ این روند استمرار و تداوم داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: