دبیرکل سندیکای بیمه گران :

سرمایه انسانی بیمه البرز در زمره سالم ترین و حرفه ای ترین های صنعت بیمه هستند

سرمایه انسانی بیمه البرز در زمره سالم ترین و حرفه ای ترین های صنعت بیمه هستند
کدخبر : 61611

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با بیان این که مهم ترین ویژگی شرکت بیمه البرز برخورداری از نیروی انسانی صادق و سالم است، اظهار داشت: بی شک یکی از قوی ترین و سالم ترین سرمایه انسانی های صنعت بیمه کشور را بیمه البرز دارد و وضعیت خوب این شرکت حاصل تلاش کارکنان متعهد آن است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، محسن پورکیانی در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب این شرکت با اشاره به این که بیمه البرز از شفاف ترین شرکت های بیمه است، گفت: سود دهی مهم ترین ویژگی بنگاه های اقتصادی است که در بیمه البرز این سودآوری با مدیریت خوب مدیران و فعالیت حرفه ای کارکنان حاصل شده است.

وی افزایش بدهکاران و مطالبات معوق را از چالش های صنعت بیمه عنوان کرد و گفت: این مساله سبب شده برخی شرکت های بیمه منابع مالی خود را از طریق نرخ شکنی و جذب پورتفوی به هر قیمت تامین کنند که صحیح نیست اما خوشبختانه بیمه البرز با رفتار حرفه ای خود توانسته در وصول مطالبات خوب عمل کند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران در پایان تاکید کرد: وحدت و همدلی مدیران و کارکنان شرکت بیمه البرز سبب تعالی این شرکت شده است و امید است با تحول دیجیتال رخ داده و نوآوری این شرکت در عرضه بیمه های خرد به ویژه بیمه عمر شاهد موفقیت های بیشتر این شرکت باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: