رئیس کل بیمه مرکزی در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرز خبر داد:

آغاز نظام رتبه بندی شرکت های بیمه

آغاز نظام رتبه بندی شرکت های بیمه
کدخبر : 61614

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بیمه البرز در سال جاری را مرهون سیاست جسورانه و متهورانه شرکت بیمه البرز دانست که آینده بسیار خوبی را برای این شرکت رقم خواهد زد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استاد هاشمی در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه البرز که در اصفهان برگزار شد گفت: رتبه بندی شرکت های بیمه نوعی احترام به مشتری است و  از سوی دیگر می‌تواند بستر لازم را برای پویایی هرچه بیشتر صنعت بیمه آماده کند.

وی افزود: اعتبار سنجی مشتریان و رتبه بندی شرکت های بیمه از موضوعات مغفول مانده در صنعت بیمه کشور است که به زودی اجرایی خواهد شد. 

دکتر استادهاشمی، یکی از چالش های صنعت بیمه را  کم بیمه گی در برخی رشته ها از جمله بیمه های خرد دانست و گفت: با پیاده سازی رویکرد اجتماعی سازی بیمه درصدد هستیم بیمه نامه های متناسب با نیاز روزانه طبقات مختلف جامعه را طراحی کنیم و بیمه را به بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر این که ایجاد آرامش در جامعه وظیفه اصلی بیمه گران است، اظهار داشت:  شرکت های بیمه با همکاری پژوهشکده بیمه باید  با اجرای طرح نیازسنجی، طراحی محصولات نوین و خدمات آنلاین پرداخت خسارت را در راس برنامه های خود قرار دهند و در نهایت با اطلاع رسانی و به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی مردم را به خرید این بیمه نامه ترغیب کنند.

استادهاشمی در ادامه سیاست بیمه البرز برای توسعه بیمه های زندگی و طراحی محصول جدید شوکا را نمونه عینی توسعه بیمه های خرد دانست.

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه از تغییر روز بیمه به هفته بیمه خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار از سوی نهادناظر و با همکاری تمام ارکان صنعت بیمه از ۷ تا ۱۳ آذر ماه در سراسر کشور اجرا می شود.

وی گفت: در همین راستا و به منظور توسعه فرهنگ بیمه و آشنایی دانش آموزان با اهمیت بیمه، امسال زنگ بیمه روز هفتم آذر و باحضور مدیران ارشد صنعت بیمه در مدارس سراسر کشور نواخته می شود.

رئیس شورای عالی بیمه اعلام کرد: با هماهنگی های انجام شده با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ویژه برنامه‌های بیمه ای از رسانه ملی پخش می شود.

شایان ذکر است، گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه البرز با حضور رییس کل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران و روسای شعب بیمه البرز، چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: