بیمه البرز

عملکرد بی سابقه در فروش بیمه های عمر

عملکرد بی سابقه در فروش بیمه های عمر
کدخبر : 61625

تا پایان سال جاری این سهم به ۲۰ درصد افزایش یابد و با کسب رتبه اول فروش بیمه های زندگی در صنعت بیمه کشور به موفقیت ها و برتری های بیمه البرز افزوده شود.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، موسی رضایی، مدیرعامل این شرکت در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرز با اعلام این خبر، گفت: خوشبختانه با تلاش شعب و نمایندگان طی شش ماه سال جاری سهم بیمه های زندگی در پورتفوی بیمه البرز به ۱۵ درصد افزایش یافت که امید است تا پایان سال جاری این سهم به ۲۰ درصد افزایش یابد و با کسب رتبه اول فروش بیمه های زندگی در صنعت بیمه کشور به موفقیت ها و برتری های بیمه البرز افزوده شود.

مدیرعامل بیمه البرز افزود: ۵۰ درصد تحقق برنامه فروش شوکا حاصل تلاش شعب شیخ بهایی، بهارستان، شیراز، یزد، شعب استان گیلان و شرق تهران بود که امیدوارم با بهره مندی از تجارب شعب مذکور و تسری این موفقیت به شعب دیگر، اتفاق مهم تری را تا پایان سال رقم بزنیم و رتبه اول فروش بیمه های زندگی در صنعت بیمه را کسب کنیم.

وی همچنین تاکید کرد مدیریت های بیمه های زندگی، توسعه بازار، فناوری اطلاعات و آموزش و توسعه دانش این شرکت نقش برجسته ای در کسب این موفقیت داشتند که قابل قدردانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: