بیمه سینا

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت بیستمین سال‌روز تاسیس بیمه سینا

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت بیستمین سال‌روز تاسیس بیمه سینا
کدخبر : 61626

مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن بیستمین سال‌روز تاسیس شرکت بیمه سینا را تبریک گفت.

 متن پیام عبداله سلطانی ثانی به شرح زیر است:

شرکت بیمه سینا از همان سال‌های ابتدای فعالیت خود، نقشه راه مشخصی را تعریف و تلاش کرد در آن مسیر، رضایت مشتریان و ذینفعان خود را افزایش دهد. بدون شک اکنون که به 20 سال گذشته و مسیر طی شده نگاه می‌کنیم، سختی‌ها، چالشها و فراز و فرودهای بسیاری را می‌بینیم که به فضل الهی و تلاش تمامی مدیران، کارکنان و نمایندگان، پشت سرگذاشته‌ایم و اکنون با امید به آینده در حال پیمودن مسیر موفقیت هستیم.

از زمانی که توفیق خدمت در این مجموعه را یافتم، تلاش کردم تا با ایجاد همدلی و هم‌افزایی میان همه ارکان شرکت، کاستی‌ها و نواقص را به حداقل رسانده و نقاط قوت را برجسته نمایم و از اینکه در کنار همکاران شریف و متخصص بیمه سینا، بیستمین سال‌روز تاسیس آن را گرامی می‌دارم، بسیار خشنود هستم.

تقارن فرخنده میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) با بیستمین سال‌روز تاسیس شرکت بیمه سینا را به فال نیک گرفته و امیدوارم با تقویت روحیه تلاش و امید به آینده، شاهد سرفرازی نام سینا در صنعت بیمه کشور عزیزمان باشیم.

در پایان، فرا رسیدن بیستمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا را به تمامی همکاران در ستاد و شعب سراسر کشور، اعضای محترم هیأت مدیره و نمایندگان و کارگزاران عزیزی که در کنار ما هستند، تبریک و شادباش عرض می‌کنم و سلامتی و سربلندی همگان را از درگاه الهی خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: