مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید منطقه آزاد قشم خبر داد؛

تولید بیش از 726 میلیون دلار انواع محصولات صنعتی در منطقه آزاد قشم

تولید بیش از 726 میلیون دلار انواع محصولات صنعتی در منطقه آزاد قشم
کدخبر : 61643

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای فروردین ماه تا نیمه آبان ماه سال جاری معادل 726 میلیون و 500 هزار دلار و 672 هزار و 225 میلیارد ریال انواع محصولات صنعتی در این منطقه تولید شده است.

مرتضی صابری با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان تولید توسط 225 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی جزیره و با اشتغال بیش از 6540 نفر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: عمده واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در منطقه آزاد قشم واحدهای تولیدی و صنعتی مربوط به حوزه های مختلف از جمله شناورسازی، پوشاک، دخانیات، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم افزود: از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان ماه، 13 مورد پروانه بهره برداری جدید صادر و 23 مورد تمدید پروانه بهره برداری صورت گرفته و 94 مجوز فعالیت طرح های صنعتی تایید شده، صادر شده است.

به گفته صابری؛ همچنین در این مدت بیش از 339 هزار و ۱۰۰ تُن برداشت از معادن فعال در این منطقه صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال همچنین بازنگری و اصلاح فرآیندهای مرتبط با حوزه تولید با هدف تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با احصا مشکلات شاهد رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و رونق تولید در جزیره خواهیم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: