رکورد روزانه تولید شمش فولاد خراسان پس از ۵ سال شکسته شد

سومین رکوردشکنی روزانه کارکنان غیور فولاد خراسان در آبان‌ماه ۱۴۰۲

سومین رکوردشکنی روزانه کارکنان غیور فولاد خراسان در آبان‌ماه ۱۴۰۲
کدخبر : 61654

پس از ثبت دو رکورد روزانه تولید نورد، این بار کارکنان پرتلاش واحد فولادسازی شرکت مجتمع فولاد خراسان، رکوردشکنی کردند.

نیروهای پرتلاش واحد فولادسازی این مجتمع روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه موفق شدند رکورد مجموع تولید ۴ هزار و ۲۵۲ تن شمش را در یک شبانه روز کاری ثبت کرده و رکورد پیشین این ناحیه را که در دی ماه ۱۳۹۷ ثبت شده بود، ۳۴ تن ارتقا دهند.

این موفقیت در حالی رقم خورد که کارکنان واحد فولادسازی شماره ۲، در همین روز با تولید ۲هزار و ۲۲۳ تن شمش، رکورد قبلی خود را ۲۳ تن ارتقا دادند.

معاون بهره‌برداری فولاد خراسان شکستن پیاپی رکوردهای روزانه تولید را بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان، آماده به کاری بالای تجهیزات و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست.

فضیلتی با بیان این که رکورد پیشین تولید روزانه شمش فولادی، ۳۴ تن ارتقا یافته افزود: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه مجموع دو‌ واحد فولادسازی، با ۴ هزار و ۲۱۸ تن، در دی ماه سال ۱۳۹۷ ثبت شده بود.

فضیلتی با اشاره به شرایط بسیار مساعد حاکم بر تامین مواد اولیه، ملزومات تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ منابع انسانی شرکت ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تولید در ماه‌های آتی‌ همچنان استمرار یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: