بانک ایران زمین

رونمایی از محصول جدید بانک ایران زمین با عنوان “بانکیدو” در همایش بانکداری الکترونیک

رونمایی از محصول جدید بانک ایران زمین با عنوان “بانکیدو” در همایش بانکداری الکترونیک
کدخبر : 61711

در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما غرفه بانک ایران زمین از محصول "بانکیدو" که برای ارتقای سواد مالی و بانکی کودکان و نوجوانان طراحی شده است رونمایی شد.

 آقای آرین آزادیان مدیر نوآوری مرکز نوآوری بانک ایران زمین در خصوص این رونمایی گفت: ما از اواخر سال گذشته بخش استارتاپ استودیو مرکز نوآوری ایران زمین را افتتاح کردیم. با گردهمایی متخصصین حوزه‌های مختلف در زمینه تکنولوژی و نوآوری و استعدادهای درخشان که در این حوزه اکوسیستم وجود داشتند توانستیم یک تیم بسیار مستعد و متحد را تشکیل دهیم. اولین محصولی که رونمایی کردیم محصول “بانکیدو” است که این محصول یک محصول برای ارتقای سواد مالی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها است در کنار آن ارائه خدمات مالی و بانکی به خانواده‌ها بالاخص به کودکان و نوجوانان را داریم.

همچنین مباحث آموزشی متنوعی در زمینه‌های مالی و بانکی برای بچه‌ها فراهم آورده‌ایم، این موضوع با بازی سازی متنوع که برای جذب بیشتر کودکان به این فضای آموزشی و مفاهیم استانداردی که بر اساس نرم‌های بین‌المللی طراحی شده است کمک کننده است. از جمله مفاهیم آموزشی، ویدئویی، بصورت داستان‌های صوتی، بصورت بازی‌سازی و بازی گونه در اختیار بچه‌ها قرار داده می‌شود که آنها با استفاده از این موارد به ارتقای سواد مالی خودشان و در نهایت خانواده‌شان کمک می‌کنند. که کل پکیج خانواده این رشد را داشته باشند و به دنبال این هستیم که با این فرهنگ سازی در دراز مدت بتوانیم تاثیر مثبت و خوبی در رشد اقتصاد کشور نیز داشته باشیم.

وی افزود: چون این بچه‌ها و نوجوانان هستند که آینده کشور را می‌سازند و از الان اگر این آموزش‌ها را ببینند در نهایت بسیار موفق‌تر خواهند بود. در کنار این مسائل انواع خدمات مالی را به برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها فراهم کرده‌ایم که مفاهیم آموزشی را که بچه‌ها می‌توانند در دوره آموزشی در اختیارشان قرار بگیرد بگذرانند و انجام دهند. و حتی به صورت واقعی و عملی بتوانند همه آنها را تجربه کنند. و خانواده‌ها می‌توانند مدیریت کاملی روی فعالیت‌های مالی فرزندشان داشته باشند.

آزادیان گفت: کارتی را در نظر گرفته‌ایم که استقلال مالی فرزندان اتفاق بیفتد و بچه‌ها هر کدام کارت مخصوص و به نام خودشان را داشته باشند و تمام خدمات بانکی را انجام دهند. در کنار آن مفاهیم از جمله پس‌انداز، تعریف هدف‌های پس‌اندازی را داریم برای اینکه بچه‌ها یاد بگیرند چگونه باید پس‌انداز کنند و به اهداف مالی خود دست پیدا کنند و نحوه مدیریت خرج و دارایی‌های خود را یاد بگیرند در نظر گرفته شده است. و حتی مفاهیم درآمد را به کمک وظایف خانواده امده‌ایم که خانواده‌ها می‌توانند برای بچه‌ها تعریف کنند. و مدل‌های درآمدی را به آنها آموزش دهند. در نهایت خدماتی مانند وام را برای بچه‌ها در نظر گرفتیم که خانواده‌ها می‌توانند برای رسیدن به یک هدفی به فرزندشان وام دهند. و آنها با نحوه بازپرداخت اقساط آن آشنا شده و آن را تجربه کنند. که در آینده که ۱۸ سالگی را رد کردند موفقیت روز افزون در مسائل بانکی خود داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: