رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن؛

تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان بهرای تکمیل واحد های مسکن نیمه کاره

 تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان بهرای تکمیل واحد های مسکن نیمه کاره
کدخبر : 61712

رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع صندوق ملی مسکن خبر داد و گفت: تا امروز در این راستا بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص صورت گرفته است.

 محمدرضا مهدیار اسماعیلی رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: ما در صندوق ملی مسکن عملیات سه‌گانه ای را همزمان دنبال می‌کنیم که این عملیات یکی تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن است که منابع مربوط به صندوق در این واحدها صرف می‌شود تا مساکن مهر نیمه کاره در مراکز استان‌ها به ثمر برسد.

مهدیار اسماعیلی افزود: بخش دوم تکمیل مساکن مهر شهرهای جدید است که این مسیر با تحویل زمین از سمت شرکت مادر تخصصی و تأمین مالی توسط صندوق انجام می‌شود که عمده عملیات تکمیل واحدهای نیمه کاره ای که در سال گذشته و سال جاری انجام شده است، از طریق منابع صندوق بوده است.

رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن ادامه داد: به موازات این دو بخش، بخش سوم مبتنی بر منابع خود صندوق اتفاق می‌افتد که عملیات روبنایی در حوزه خدمات عمومی است و شامل تجهیز و تکمیل مدارس، درمانگاه‌ها، پاسگاه‌ها، مساجد و... است که در شهرهایی که در نهضت ملی مسکن جدید تاسیس می‌شود، این تخصیص منابع صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: تا به امروز بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان تخصیص صورت گرفته و ان‌شالله تا پایان سال نیز  این روند با سرعت مضاعف پیش می‌رود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید