رئیس واحد تهران شرق دانشگاه آزاد:

اتکا به درآمدهای شهریه‌ای کم می‌شود

اتکا به درآمدهای شهریه‌ای کم می‌شود
کدخبر : 61741

با حضور دکتر جواد محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر ایمان عطار زاده معاون هماهنگی، دکتر محمدجواد فرهنگ مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست، دکتر لاله ملک تبار مدیرکل اداره صنعت، جامعه و دانشگاه، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، دکتر عباس آقایی آزاد رئیس اداره کل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی دستاوردها و فعالیت های یکساله واحد تهران شرق به بهره برداری رسید.

در این مراسم که امام جمعه، شهردار و بخشدار قیامدشت نیز حضور داشتند دکتر سید علی موسوی اصل، رئیس واحد تهران شرق دانشگاه آزاد به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و با تأکید بر این که واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ وسعت، ظرفیت بالقوه بسیار مطلوبی دارند یادآور شد: در واحد تهران شرق فعالیت های توسعه‌ای خوبی صورت گرفت و افزایش درآمدهای غیر شهریه ای را در صدر این برنامه ها قرار دادیم.

در مراسم بهره‌برداری از دستاوردهای واحد تهران شرق،کارگاه قطعه سازی، باغ پسته، استخر پرورش ماهی، زمین پینت بال به صورت رسمی آغاز به فعالیت کردند.

به گفته رئیس واحد تهران شرق دانشگاه آزاد، با افتتاح و درآمد زایی این پروژه ها در فازهای مختلف، اتکا به درآمدهای شهریه ای کم خواهد شد.

همچنین در این مراسم اولین نمایشگاه اشتغال همزمان با تحصیل در استان تهران، صدرا (صنعت، دانشگاه؛ راه اشتغال) نیز افتتاح شد.

در این نمایشگاه کارخانه‌ها، شرکت ها و واحدهای تولیدی اطراف واحد تهران شرق ظرفیت های خود را به نمایش گذاشتند و دانشجویان رشته های مختلف نیز درخصوص همکاری با واحدهای تولیدی، بحث و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران شرق، مسؤولان دانشگاهی و شهری از مهدکودک و مدرسه سما نیز بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: