طهماسبی فرمانده حوزه بسیج بیمه ایران

برنامه های ویژه گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد

برنامه های ویژه گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد
کدخبر : 61764

علی حسین طهماسبی فرمانده حوزه بسیج بیمه ایران در گفتگویی با واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل گفت: پنجم آذر با فرمان امام بسیج تشکیل شد. بسیج مکتب اتحاد و وحدت و همدلی‌ست که با نفس قدسی امام در این مملکت تنیده شد و نگاه بلند امام در تشکیل بسیج اتحاد و وحدت و همدلی بود .

از نگاه امام و رهبری عزیز ، بسیج شجره‌ی طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد و بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌ های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده ‌اند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ، علی حسین طهماسبی فرمانده حوزه بسیج با اشاره به اینکه بسیجیان صادقانه در خدمت همه‌ آحاد مردم هستند و خدمات شایان و قابل توجهی به مردم می دهند گفت: پیشاپیش هفته‌ بسیج را خدمت همه‌ بسیجیان ، دوستان و سروران که عاشق بسیج هستند تبریک عرض می‌کنم. قبل از اینکه در خصوص هفته بسیج صحبت کنم به صحبت‌های کوتاه امامین انقلاب اشاره کنم. از صدر اسلام هم بسیج بود .رسول الله و امیرالمومنین و ائمه هدی صرفا به خاطر اینکه اتحاد و همدلی بین‌ انسان‌ها باشند ،‌ مسلمین را بر یک  خط واحد اسلام متحد کردند. تفکرات امام در باره بسیج از تفکرات ائمه هدی و سیره عملی اهل بیت شکل گرفت و الحمدالله ثمره اش همدلی کل مردم ایران بود که نه تنها در عرصه‌ی نظامی بلکه در عرصه‌ی فرهنگی هم واقعا بسیج قدعلم کرد و خودش را نشان داد . امروز اگر مقاومت تشکیل شده اگر همه‌ ملت‌ها بیدار شده اند باهمان تفکر بسیجی بوده و هست و تمام نیروهای مقاومتی که امروز از عراق و یمن و سوریه و لبنان و فلسطین تشکیل شده مبنی بر تفکر ات بسیجی است. شهید بزرگوار ما قاسم سلیمانی علاوه بر وظایف خود در عرصه‌ی مختلف بسیج در سایر عرصه ها مانند  سیل ،زلزله و مشکلاتی که آحاد مردم داشتند حضور فعال داشتند و به فضل الهی امروز هم با همین تفکری که پیش می رویم  غزه پیروز خواهد شد و همه‌ی دنیا به سمت و سوی همین تفکرحرکت خواهند کرد.

طهماسبی در ادامه در خصوص ویژه برنامه های هفته بسیج گفت: به مناسبت هفته‌ بسیج برنامه‌های ویژه ای پیش رو داریم که  مسابقات فرهنگی ، مسابقات قرآنی ، مسابقات مختلف ورزشی ، حضور واحد سیار سازمان انتقال خون ، برگزاری اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی، دیدار با خانواده‌ معظم شهدا ، نمایشگاه فرهنگی عفاف و حجاب و کتاب و همچنین مراسم ویژه گرامیداشت هفته بسیج که در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد را شامل می گردد. ازخداوند مهربان خواستاریم  توفیق دهد تا در این مسیر و در این فرهنگ  همیشه باقی بمونیم و به سمت معنویت و تقوا حرکت کنیم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: