عضو کمیسیون تخصصی عمران مجلس شورای اسلامی؛

برای نوسازی مسکن کشور از بانک مسکن حمایت می‌کنیم

برای نوسازی مسکن کشور از بانک مسکن حمایت می‌کنیم
کدخبر : 61769

عادل نجف‌زاده نماینده مردم خوی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل بانک مسکن، ضمن تقدیر از اقدامات این بانک در رونق بخش مسکن گفت: ما نیز در کمیسیون تخصصی عمران مجلس با تمام قوا در کنار دولت و بانک مسکن در مسیر نوسازی مسکن کشور هستیم.

 

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: همراهی بانک مسکن در کنار دولت در بخش مسکن علاوه بر ایجاد فضای مناسب کسب و کار ، به تحکیم استراتژی‌های دولت در بخش مسکن و اشتغال و امیدآفرینی در میان جوانان می‌‌انجامد.

نجف‌زاده با قدردانی از تلاش کارکنان بانک مسکن در اجرای سیاست‌های دولت در بخش مسکن گفت: تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در این خصوص نشان از عزم جدی آن‌ها در رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه دارد و حاکی از این است که می‌توانیم عرضه و تقاضا در بخش مسکن را به سطح مطلوب و معین رسانده و فضای کسب و کار را به همراه افزایش تولید مسکن ارتقا دهیم.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی یکی از مهم ترین دغدغه‌های دولت و مجلس یازدهم را ایجاد آرامش نسبی در حوزه اقتصاد مسکن در جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به رسالتی که بانک مسکن دارد و با دانش مدیران عالی و جدیت و تلاش کارکنان این بانک، به زودی اتفاقات بسیار خوبی در این بخش روی خواهد داد.

وی یادآور شد: سعی می‌کنیم با ارائه پیشنهاد ایجاد خط اعتباری ویژه و حمایت از بانک مسکن، به این بانک در ایفای نقش مطلوب و تاثیرگذار در بخش مسکن کمک کنیم.

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن نیز در این دیدار با اشاره به دغدغه دولت در رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا سیاست‌های دولت محترم در بخش مسکن اجرایی شود و مسوولیت‌های خود را در این بخش به نحو مطلوب انجام ‌دهیم.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اهمیت پیشبرد طرح نهضت ملی به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت افزود: تمامی کارکنان بانک مسکن با عزم ملی برای تحقق اهداف دولت سیزدهم در این بخش قدم برداشته و سعی می‌کنند تا با تلاش و جدیت دغدغه‌های دولت در بخش مسکن را کاهش دهیم.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: