در روز نخست نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ شاهد بودیم؛

حضور گسترده بازدیدکنندگان در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

حضور گسترده بازدیدکنندگان در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
کدخبر : 61770

با آغاز نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، شاهد حضور گسترده بازدیدکنندگان و فعالان صنایع فولادی و معدنی در غرفه شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران بودیم..

 با حضور عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت از روز سوم آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در روز نخست این نمایشگاه شاهد حضور گسترده بازدیدکنندگان و جمع کثیری از فعالان معدنی و فولادی در غرفه شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران واقع در غرفهB۰۳ در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بودیم.

این نمایشگاه با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه‌ها از سراسر ایران و ۲۲ کشورجهان، برپا شده است.

گفتنی است نمایشگاه ایران متافو ۱۴۰۲  از روز سوم الی ششم آذرماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۶ برای حضور بازدیدکنندگان محترم و فعالان صنایع فولادی و معدنی دایر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: