با حضور مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان؛

نشست هم اندیشی بانوان همکار، برگزار شد

کدخبر : 61978

نشست هم اندیشی بانوان سازمان منطقه آزاد قشم با هدف احصا مسایل و توانمندی های زنان شاغل به منظور ارائه راهکارهایی برای ارتقا کیفیت زیست کاری ایشان، برگزار شد.

 در این نشست ها که به مدت دو روز با حضور و میزبانی فاطمه باقری، مشاور مدیرعامل در امور بانوان برگزار شد، بانوان شاغل در سازمان  به گفتگو و ارائه مطالبات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود با هدف بهبود کیفیت زندگی کاری در این مجموعه پرداختند.

مشاور مدیرعامل در امور بانوان با اشاره بر لزوم نقش‌آفرینی خانوادگی و اجتماعی بانوان، خاطرنشان کرد: بهبود شرایط محیط کاری بانوان و خانواده پرسنل از مسایل مهم و مورد توجه مدیرعامل سازمان است، از این رو اهتمام دفتر امور بانوان نیز به برنامه ریزی و ارائه پیشنهاد در همین راستا و حمایت از نقش  بانوان در خانواده و آسیب شناسی مسایل زندگی کاری پرسنل سازمان است.

وی با تاکید بر حضور مهم و نقش آفرین زنان با حفظ ویژگی‌های زنانه در محیط کار، افزود: برای دستیابی به محیطی با کیفیت‌تر شاداب‌تر و بالنده، سعی داریم از ظرفیت‌های ارزنده و توانمندی‌ها و استعدادهای بانوان همکار بهره مند شویم.

باقری در پایان، ضمن قدردانی از حاضران، خواستار مشارکت همه بانوان همکار برای شناسایی و حل مسائل مربوط به حوزه زنان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: