وزارت نیرو

نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر آغاز به کار کرد

کدخبر : 62017

نهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر در راستای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر، دقایقی پیش در راس هیئتی متشکل از مسئولان بلندپایه دستگاه‌های اجرای دو طرف در تهران آغاز به کرد.

این کمیسیون مشترک از صبح امروز، شنبه به ریاست "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر در تهران کار خود را آغاز کرده و تا روز دوشنبه (20 آذر) دایر خواهد بود.

این اجلاس به صورت سالیانه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر برگزار می‌شود و با حضور هیئتی متشکل از مسئولان بلندپایه دستگاه‌های اجرایی دو کشور، گام‌های جدید و موثری در راستای توسعه و تعمیق مناسبات دوستانه دو کشور برداشته می‌شود.

بر این اساس 17 نماینده در کمیته تخصصی تجارت، 6 نماینده در کمیته زیرساخت، 7 نماینده در کمیته انرژی و 11 نماینده در کمیته اجتماعی در سطح مدیران کل از همه دستگاه‌های دولتی حضور دارند.

بنابر این گزارش کمیسیون همکاری مشترک ایران و قطر به صورت سالانه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده دو کشور ایران و قطر برگزار می‌شود و نهمین اجلاس همکاری‌های مشترک با حضور هیئت قطری به ریاست "شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانی" وزیر صنعت و تجارت قطر و هیئت همراه به میزبانی وزارت نیرو از امروز 18 آذر تا بیستم همین ماه در تهران برگزار برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: