سبد محصولات هوشمند موبایلی بانک پارسیان ​در مسیر تقویت فرایندهای بانکی

سبد محصولات هوشمند موبایلی بانک پارسیان ​در مسیر تقویت فرایندهای بانکی
کدخبر : 62025

بانک پارسیان در زمینه بانکداری الکترونیکی با تقویت فرایندها و برنامه‌های خود اقدام به عرضه محصولات هوشمند در حوزه فناوری‌های بانکداری دیجیتال کرده است. هدف بانک پارسیان از این‌گونه فعالیت‌ها گسترش ارائه خدمات بانکی و کاهش هدررفت وقت مشتریان عنوان شده است. محصولاتی که هر کدام همچون سبد محصولات موبایلی پارسیان دارای خدمات متعدد و مبتنی بر فناوری‌های روز دنیاست که دارای ویژگی‌های جذابی مانند استفاده از احراز هویت، خرید شارژ و افتتاح حساب به صورت کاملا غیرحضوری با تامین امنیت حساب کاربران می‌باشد.

دانیال بهرامی-خبرنگار رصد اقتصادی، بانک پارسیان با هدف ارتقا و تقویت نقش هوشمند سازی در فرایندهای بانکی و در راستای دسترسی آسان و سریع متقاضیان درخواست تسهیلات و خدمات بانکی اقدام به راه‌اندازی محصولات مدرن در حوزه بانکداری الکترونیک کرده است که توانسته در این مسیر دستاوردهای چشمگیری را به دست بیاورد. فرایندهای غیرحضوری تشکیل پرونده برای اعطای تسهیلات و دریافت کارت اعتباری چند بخشی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از محصولات فناورمحور و هوشمند بانک پارسیان است که امنیت حساب مشتریان و کاربران در استفاده از این محصولات به صورت لحظه‌ای پالایش و تضمین می‌گردد.

سبد محصولات موبایلی، سامانه تسهیلات غیرحضوری، کارت اعتباری چندبخشی، پلتفرم بانکداری باز کبالت، محصول پارسینس، چکاد(چک امن دیجیتال) و امضاء دیجیتال از جمله محصولات هوشمند بانک پارسیان است که برای جامعه هدف و متقاضیان این بانک عرضه شده است.

آنطور که از گفته‌های مدیرعامل بانک پارسیان برمی‌آید؛ ظرفیت‌های گروه پارسیان می‌بایست به نفع سهامداران و مردم بهره‌برداری شود. به همین منظور پارسیان با شناخت از نیاز مشتریان و متقاضیان خدمات بانکی اقدام به ارائه محصولات مختلفی در سبد محصولات موبایلی پارسیان کرده است که هر کدام دارای مزیت‌ها و ویژگی‌هایی منحصر به فرد می‌باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 

• همراه بانک پارسیان من:

بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشگام در ارائه خدمات نوین بانکی از طریق درگاه‌های حضوری و غیرحضوری محصولی هوشمند با نام «همراه بانک پارسیان من» را در جهت بهره‌برداری کلیه مشتریان بالقوه و بالفعل خصوصاً افرادی که تمایل به استفاده از خدمات غیرحضوری را به دلایل گوناگون دارند ارائه کرده است.

متقاضیان می‌توانند با نصب اپلیکیشن پارسیان من بدون حضور در شعبه افتتاح حساب کرده و از کلیه خدمات غیر حضوری بانک پارسیان بهره‌مند شوند.

این محصول که با توجه به استفاده حداکثری مردم در استفاده از تلفن همراه و فناوری‌های روز دنیا در جهت جلوگیری از هدر رفت وقت مشتریان از طرف بانک پارسیان ارائه شده است، دارای ویژگی‌هایی همچون؛ ورود با انواع ابزارهای شناسایی بیومتریک (اثرانگشت، تشخیص چهره و ...)، ثبت‌نام و فعال‌سازی رمز پویای کارت به ‌صورت غیرحضوری، مسدودی و رفع مسدودی کارت به صورت غیرحضوری در کنار خدمات معمول نظام بانکداری است.

همچنین دریافت موجودی و صورتحساب، انتقال وجه داخلی و شتابی، افتتاح و بستن حساب به‌صورت غیرحضوری، امکان اضافه شدن شماره کارت مشتری در سایر بانکهای عضو شتاب و انجام عملیات کارت به کارت، ذخیره شماره کارت، حساب و شبا مقصد در مخاطبین به‌صورت خودکار، خرید شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت انواع قبوض، حواله بین‌بانکی پایا، ساتنا و پل، پرداخت اقساط تسهیلات، نمایش وضعیت چک های مشتری، مدیریت مخاطبین، مشخصات کارت اعتباری ،تمدید سرویس پیامک به‌صورت غیرحضوری از دیگر ویژگی‌های استفاده از همراه بانک پارسیان من است.

تنوع ارائه خدمات در همراه بانک پارسیان به امور بانکی منحصر به افراد حقیقی نمی‌شود، بلکه مرتبطین و امضادارن شخصیت‌های حقوقی نیز می‌توانند جهت تایید درخواستها از امکانات کارتابلی به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

ارائه خدمات باشگاه مشتریان، خدمات صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، کیف پول، ارائه خدمات فعالسازی همراه بانک و اینترنت بانک و تغییرات پروفایل مشتری بر مبنای احراز هویت غیرحضوری، خدمات پیچک و چکاد (چک امن دیجیتال) و امکان توثیق سهام بورس بابت تسهیلات (ستاره) و خرید سفته الکترونیک از جمله این مزیت‌ها در برنامه کاربردی همراه بانک پارسیان من است.

محصول همراه بانک پارسیان من در حوزه توسعه فعالیت‌های بانکداری الکترونیکی از طرف این بانک برای مشتریانی که علاقمند به دریافت خدمات غیرحضوری و سرعت در دریافت خدمات بانکی هستند، ارائه شده است. مشتریان بانک پارسیان می‌توانند با دریافت رمز ورود به موبایل بانک از طریق شعبه و یا خانه پارسیان و یا خدمات غیرحضوری در همراه بانک پارسیان برای دریافت این خدمت اقدام کنند.

همچنین بانک پارسیان برای متقاضیان غیرپارسیانی خود نیز این امکان را فراهم کرده است که با احراز هویت غیرحضوری از طریق همراه بانک پارسیان من نسبت به افتتاح حساب، دریافت کارت و فعالسازی همراه بانک از این خدمات غیرحضوری بهره ببرند.

 

• بانکیار:

اپلیکیشن بانکیار محصول دیگری از سبد محصولات موبایلی بانک پارسیان است که در کنار ارائه خدمات ضروری بانکی (انتقال وجه، پرداخت اقساط، مدیریت چک و ...) دارای قابلیت های ارسال هدیه آنلاین به دیگران، و سرویس حسابداری شخصی تحت عنوان حسابت می‌باشد.

در برنامه کاربردی بانکیار این امکان وجود دارد تا با استفاده از سرویس ارسال هدیه آنلاین به دیگران، مبلغی را به عنوان هدیه همراه با عکس، متن دلخواه یا صدای ضبط‌شده از طریق شماره موبایل به فرد مورد نظر ارسال کرد.

حسابت یا همان سرویس حسابداری شخصی دیگر ویژگی منحصر اپلیکیشن بانکیار است که از طریق این سرویس می‌توان امور مالی، تراکنش‌ها و هزینه/ درآمد را مشاهده و مدیریت کرد. ثبت خودکار دسته‌بندی تراکنش، نمایش خودکار نام پذیرنده در رسید خرید، نمایش نام واریز کننده و... از دیگر قابلیت های این سرویس می‌باشد.

 

• همراه بانک پارسیان در اپلیکیشن تاپ:

برنامه کاربردی «تاپ» یک مرجع کامل خدمات مالی، اعتباری ، پرداخت، گردشگری و تفریحاتی، خودرو و بازار سرمایه است. محصول هوشمند در بستری امن و مطمئن و قدرت گرفته از بانک پارسیان و شرکت‌های زیرمجموعه آن، ضمن حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی و مالی کاربران خود، بیش از ۵۰ خدمت مبتنی بر سیستم تلفن همراه را ارائه می‌دهد.

مشتریان و متقاضیان دریافت این خدمت می‌توانند در کنار این خدمات در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات مالی بانک پارسیان داشته باشند، با احراز هویت غیرحضوری از خدمات همراه بانک پارسیان در برنامه تاپ برخوردار شوند.

مشتریان بانک پارسیان که تاپ را نصب کرده‌‌اند می‌توانند با استفاده از همراه‌بانک پارسیان موجود در برنامک تاپ، علاوه بر دریافت خدمات اصلی نظیر انتقال وجه، مدیریت حساب ، افتتاح حساب غیر حضوری و ...، درخواست کارت اعتباری را نیز به ثبت برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: