پتروشیمی زاگرس

بازدید مدیر کل دفتر ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست از پتروشیمی زاگرس

کدخبر : 62050

مدیر کل دفتر ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مدیر کل محیط زیست استان بوشهر، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه و نماینده شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پتروشیمی زاگرس بازدید نمودند.

 این بازدید در روز چهارشنبه مورخ 15 آذرماه 1402 به منظور ارزیابی عملکرد محیط زیستی مجتمع پتروشیمی زاگرس صورت گرفت که در حاشیه این بازید طی جلسه‌ای با حضور مهندس بهرام مدیرمجتمع و جمعی از مدیران ارشد پتروشیمی زاگرس؛ گزارشی از عملکرد محیط زیستی این شرکت توسط خانم فرجی، مسئول محیط زیست ارائه شد که در این گزارش روند بهبود وضعیت شرکت در سال‌های اخیر با جزئیات و ضمن اشاره به اقدامات بهبود به بازدیدکنندگان ارائه گردید.

 سرفصل‌های ارائه در این گزارش، تمامی حوزه‌های ایجاد پیامد ناشی از فعالیت شرکت از جمله: تغییرات اقلیمی، مصارف انرژی و گازهای گلخانه‌ای، انتشارات از منابع احتراقی، تولید پساب‌ها، خاک و آب‌های زیرزمینی و آموزش و مسئولیت‌های اجتماعی را شامل گردید.

شایان ذکر است از نتایج بارز حاصله از اقدامات محیط زیستی شرکت پتروشمی زاگرس، می‌توان به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و انطباق با الزامات و رضایتمندی طرف‌های ذینفع و سازمان‌های نظارتی اشاره نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: