مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران

حضور مستمر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در مهمترین رویدادهای سرمایه گذاری جهان

کدخبر : 62148

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سفر خود به کشور هند با حضور در بیست و هفتمین دوره کنفرانس سرمایه گذاری WAPI در شهر دهلی نو ـ هند و در بازدید از غرفه‌های فعال در نمایشگاه WAPI به تبادل اطلاعات سرمایه‌گذاری بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران با سرمایه‌گذاران خارجی پرداخت.

حجت‌الله عبدالملکی در بازدید از این رویداد بین المللی، ضمن گفتگو با نهادهای اصلی و سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف حاضر در نمایشگاه، اطلاعات مربوط به 1000 بسته سرمایه‌گذاری در این مناطق را با هدف ارائه به سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی این کشورها ارائه کرد.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه 4 محور از 6 محور اصلی ماموریت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران مربوط به حوزه بین‌الملل است افزود: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راستای دیپلماسی اقتصادی دولت به صورت فعال در رویدادهای اصلی اقتصاد جهانی حضور دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در این رویدادهای بین المللی، مناطق آزاد ایران به عنوان بخش مهمی از اقتصاد کشور مورد توجه فعالین اقتصادی سایر کشورها قرار گرفته است.

بیست و هفتمین دوره کنفرانس سرمایه‌گذاری WAPI از تاریخ 20 تا 23 آذر ماه با موضوع «توانمندسازی سرمایه‌گذاران از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری پیشگاه رشد آینده» در شهر دهلی نو ـ هند در حال برگزاری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: