با حضور‌‌ جانشین سپاه استان؛

جهاد تبیین در روز بارانی پتروشیمی ایلام

کدخبر : 62177

سردار قدرت‌اله کریمیان؛ جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان در نشست جهاد تبیین با حضور مدیرعامل و مدیران پتروشیمی ایلام گفت: در راستای سلسه نشست‌های روشنگری، جهاد تبیین و حفظ ارتباط با مجموعه‌های کارگری نشست بصیرتی در پتروشیمی ایلام برگزار شد.

سردار کریمیان با بیان اینکه پیشرفت متوازن تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی نظام،‌ اولویت بسیج است افزود:کشور در ناآرامی‌ها و حوادث سال گذشته با چالش مواجه شد اما با تمرین سخت در ۴۵ سال گذشته از این شرایط عبور کرد.

این مقام نظامی به قدرت بازدارندگی و مشروع مبتنی بر دفاع مقدس اشاره کرد و افزود‌: در سختی دفاع مقدس به قدرت مطلوب مورد نظر خود رسیدیم.

وی در‌ ادامه به بررسی ابعاد جهانی موفقیت جبهه مقاومت در «طوفان الاقصی» پرداخت و گفت:اسرائیل با اقتصاد در معرض فروپاشی و هزینه ۲۰ میلیارد یورویی در گرداب غزه گرفتار شده است.

سردار کریمیان ادامه داد:در اثبات حقانیت مردم مظلوم غزه، ۱۰۰ کشور‌ دنیا بر علیه اسرائیل تظاهرات و موضع‌گیری کرده‌اند .

سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این‌ نشست بصیرتی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا( س)گفت: به دلیل حساسیت در ‌نظام تولید، پتروشیمی ایلام نیاز به حمایت مستمر دارد.

وی‌ با تبیین ابعاد زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) بویژه در بعد اقتصادی و موضوع «فدک» ادامه داد: دلیل اهمیت سرزمین فدک آن بود که دشمنان در تلاش بودند ابزار هدایت‌گری از اهل بیت(ع) گرفته شود.

گرشاسبی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:در حوزه نظامی با تبعیت از ولایت نتایج پرباری حاصل شده است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با تاکید بر شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب و اهمیت تولید ادامه داد:اجازه نخواهیم داد خللی در تولید این مجتمع رخ دهد و مشکلات این صنعت به تدریج حل خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه مدیریت در پتروشیمی ایلام مصداق بارز مدیریت تهدید و فرصت و جهاد اقتصادی است ادامه داد:در ۱۲ روز‌ گذشته با وجود خارج شدن «کمپرسور کرک» از سرویس با تلاش متخصصان این صنعت، روند تولید متوقف نشده است.

نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با تاکید بر این مهم که  پتروشیمی ایلام در سال ۱۴۰۲ صد در صد تحقق تولید داشته است افزود:واحد پلی‌اتیلن بالاتر از ظرفیت اسمی و بیش از ۱۰۰ درصد در‌ حال تولید است.

گرشاسبی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و اهمیت تولید خاطرنشان کرد:سیستم دفاع اقتصاد کشور تولید است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام سرهنگ شفیعی؛ فرمانده بسیج کارگری استان نیز در این نشست گفت:پتروشیمی ایلام یکی از پروژه‌های موفق در سطح کشور و افتخار استان می‌باشد که مافوق توان در تولید عمل کرده است.

وی افزود: پتروشیمی ایلام در جشنواره نشان اقتصاد ملی رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: