برگزاری نشست پرسش و پاسخ؛

فرصتی برای شفاف‌سازی بازار سهام

کدخبر : 62242

کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهام‌داران و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد

در این کنفرانس برخط محمد کمال‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گزارشی را از صورت‌های مالی ۶ ماهه و پایان سال این شرکت به سهام‌داران حقوقی و حقیقی و تمام سرمایه‌گذاران و مدیران دارایی ارائه داد تا سهام‌داران بتوانند تحلیل مرتبط و یا سوالاتی که نسبت به افشای صورت‌های مالی دارند را به صورت برخط با مدیر‌عامل شرکت در میان بگذارند‌.

محمد کمال‌زاده در این نشست با اشاره به این موضوع که بعد از سیزده سال فراز و نشیب،  پروژه یزد یک به مرحله‌ی تولید رسیده‌است، گفت: یک ماه از مرحله تولید آزمایشی در این پروژه می‌گذرد اما هنوز به طور رسمی آن را افتتاح نکردیم که امیدواریم به زودی این اتفاق با حضور مقامات کشوری انجام شود.

 مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر در چند مقطع متفاوت ذوب و ریخته‌گری در یزد یک انجام شده‌است و ادامه داد: در حال حاضر در حال رسیدن به نمودار تولید هستیم و پیش‌بینی می‌شود که با پشت سر گذاشتن این مراحل به مرحله تولید پایدار برسیم که خوشبختانه تمام این اتفاقات مطابق زمان پیش‌بینی‌شده انجام شده است.

 امیر جعفری، رئیس امور سهام شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در خصوص برگزاری این کنفرانس برخط گفت: برگزاری چنین جلساتی باعث کمک به سهام‌داران در خصوص تحلیل درست‌تر صورت‌های مالی شرکت می‌شود تا آنها بتوانند پیش‌بینی‌های دقیق‌تر را داشته‌باشند.

 جعفری با تاکید بر این موضوع که برگزاری نشست پرسش و پاسخ باعث افزایش شفافیت بازار سهام می‌شود؛ ادامه داد:  برگزاری این جلسات فرصتی برای تقویت ارتباط بین مدیران شرکت‌ها و سهام‌داران و طرح مشکلات و چالش‌‌‌های صنعت و انعکاس مطالبات سهامداری به‌صورت رسمی و در نهایت پیگیری جدی‌‌‌تر این مطالبات توسط مدیران شرکت‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید