بیمه میهن

در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم

در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
کدخبر : 62447

سید هادی شیخ الاسلامی، مدیرعامل شرکت بیمه میهن در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت های مالی دنبال نمی‌کنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشریان حرکت کنیم.

مدیرعامل  بیمه میهن با برشمردن چالش‌های اساسی صنعت بیمه افزود: نیاز به انطباق بیشتر قوانین صنعت بیمه با شرایط و اقتضائات حال حاضر کشور و صنعت، بکارگیری فناوری‌اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی در صنعت بیمه، کمرنگ بودن ارتباط بازارهای مالی و صنعت بیمه، عدم طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان و استفاده از  محصولات قدیمی و نیروی‌انسانی از مهمترین چالش های صنعت بیمه است و باید برای رفع آن تدابیر لازم اندیشیده شود  و با یاری همه ذی‌نفعان صنعت بیمه اقدام لازم انجام پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم حکمرانی سیستمی و یکپارچه در صنعت بیمه گفت یکی از علل اصلی پایین بودن ضریب نفوذبیمه ،کمبود همکاری‌و  تولید محصولات مشترک بین شرکت‌های بیمه است. بیمه میهن با احترام به همه بازیگران صنعت بیمه به دنبال شکستن این فضاست و با تعامل و همکاری با همه عزیزان می کوشد از همه ظرفیت صنعت بیمه استفاده کرده و محصولات جدید و مشترک را طراحی کند.

مدیرعامل شرکت بیمه میهن در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی شبکه فروش پیشتازی بیمه میهن در خدمت به مردم و پشتتیبانی از بنگاه های اقتصادی با پوشش ریسک های آنان است و باید به سمت ایجاد اعتماد و پایگاه اجتماعی بین مشریان حرکت کنیم تا مشتری برای خرید یک محصول یا استفاده از یک محصول به سمت ما حرکت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: