شیخان در آیین توزیع وسایل گرمایشی در بین نیازمندان جنوب استان بوشهر:

محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و اشتغال آفرینی مأموریت هلدینگ خلیج فارس در عسلویه است

کدخبر : 62460

آیین توزیع بسته‌های گرمایشی در قالب چله مهربانی کمیته خدمت و محرومیت‌زدایی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با حضور فرماندار عسلویه، مدیرعامل پازارگاد، فرمانده سپاه شهرستان عسلویه، جمعی‌ از مسئولین محلی و گروه‌های جهادی جنوب استان بوشهر برگزار شد.

 دکتر محمد مجاور شیخان در این مراسم با اشاره به نقش مردم در پیشبرد اهداف صنعت در این منطقه گفت: مردم منطقه عسلویه مردم فداکار و نجیبی هستند و ما بعنوان شرکت پازارگاد اعلام می‌کنیم که کنار مردم هستیم و در سختی‌ها آن‌ها را همراهی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد،گفت: ما بر این باوریم هر شرکت در منطقه فعالیت می‌کند باید نسبت به محیط پیرامونی خود احساس مسئولیت کند و نقش خود را در بهبود زندگی ساکنان منطقه ایفا نماید و این مهم و تعامل دو سویه می‌تواند مسیر را برای رشد همه جانبه منطقه فراهم سازد.

مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، افزود: یکی از نقش آفرینی‌های واحد‌های صنعتی در توانمندسازی و بهبود وضعیت منطقه می‌تواند به شکل اشتغالزایی برای جوانان و افراد جویای کار در منطقه باشد که در این خصوص بزودی برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس و شرکت پازارگاد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بعنوان نماینده هلدینگ خلیج فارس در این منطقه با مشارکت‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در منطقه در حال هم افزایی و مطالعه طرح‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه است و تشکیل کمیته خدمت و محرومیت‌زدایی در شرکت پازارگاد در این راستا است.

شیخان، افزود: براساس ماموریت محوله از سوی دکتر علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و اشتغال آفرینی ماموریت هلدینگ خلیج فارس در عسلویه است که توسط شرکت‌های تابعه این هلدینگ و مستقر در منطقه پارس با جدیت دنبال و اجرایی خواهد شد.

فرماندار عسلویه نیز در این آیین با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شرکت پازارگاد در حوزه توجه به محیط پیرامونی گفت: کار خدا پسندانه امروز مدیرعامل شرکت پازارگاد که با تدبیر همراه بود قطعا کمک شایانی برای خانواده‌های نیازمند منطقه محسوب می‌شود و امیدواریم این کمک‌ها و این مساعدت‌ها تداوم داشته باشد.

هاشمی خاطر نشان کرد: نگاه و توجه صنعت به محیط پیرامونی از تاکیدات دولتمردان جمهوری اسلامی است و امیدواریم مدیران صنعتی در این راستا به دنبال ایفای نقش خود در اجرای طرح‌های عام المنفعه و مشارکت در توسعه منطقه باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: