تامین سرمایه لوتوس پارسیان

سود صندوق نیکوکاری لوتوس رویان پرداخت شد

کدخبر : 62475

صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری لوتوس رویان، سود دوره سه ماهه منتهی به 30 آذر 1402 را پرداخت کرد.

صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری لوتوس رویان سود دوره 90 روزه منتهی به 30 آذر 1402 را امروز مورخ دوم دی ماه 1402 به حساب سرمایه‌گذاران واریز کرد.

این صندوق در دوره یاد شده برابر 23.31 درصد بازدهی سالانه کسب کرد که معادل 5.83 درصد بازدهی طی دوره است. کل سود کسب شده در این دوره پرداخت سود بالغ بر 15 میلیارد و 890 میلیون ریال و سود توزیع شده هر واحد برابر 57 هزار و 473 ریال بوده است.

صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری لوتوس رویان از نوع صندوق‌های نیکوکاری با درآمد ثابت و پیش‌بینی سود است که از سال ۱۳۹۵ با همکاری شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، پژوهشگاه رویان و مؤسسه خیرین پژوهش سلامت رویان تشکیل شده است. این صندوق به منظور تأمین منابع مورد نیاز پژوهشگاه رویان برای پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه درمان بیماری‌های صعب‌العلاج تأسیس شده است.

در صندوق نیکوکاری لوتوس رویان مواعد پرداخت سود هر سه ماه یک‌بار و تاریخ اعمال سود صندوق، آخرین روز از آخرین ماه هر فصل است. مدیر صندوق بر طبق امیدنامه، حداکثر تا ۲ روز کاری بعد از اعمال سود، موظف به واریز سود متعلقه به حساب سرمایه‌گذاران است که با توجه به روال کاری صندوق، در مدت یک روزِ کاری بعد از آخرین روز از آخرین ماه هر فصل، ‌سود محاسبه و به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌شود.

سرمایه‌گذاری در صندوق نیکوکاری لوتوس رویان فقط به صورت آنلاین و از طریق پرتال تامین سرمایه لوتوس پارسیان به آدرس www.lotusib.ir امکان‌پذیر است که برای این منظور لازم است سرمایه‌گذاران در این پرتال ثبت‌نام کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این صندوق، اینجا کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: