مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه ایران استیل فاب:

ضرورت اصلاح استانداردهای ملی صنعت ساختمان بر اساس زلزله خیز بودن ایران

کدخبر : 62500

مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان گفت: اصلاح استانداردهای ملی صنعت ساختمان بر اساس زلزله خیز بودن ایران ضرورت دارد.

مرتضی شیرین‌پرور مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان در نخستین نمایشگاه سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته (ایران استیل فاب) به توسعه استانداردهای فولادی در ذوب‌آهن اصفهان اشاره کرد و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با استفاده از توان تخصصی موجود، محصولات فولادی را با بالاترین کیفیت به بازار ارائه می‌کند.

وی افزود: دریافت استانداردهای سخت گیرانه گواهینامه CARES مطابق با استاندارد BS4449 و گواهینامه همولوگیشن برای صادرات محصولات فولادی به بازارهای هدف از جمله اقدامات صورت گرفته در این شرکت می‌باشد. در واقع کیفیت ذاتی و رعایت استانداردها، محصولات ذوب‌آهن را در سطح ملی و بین‌المللی شاخص کرده است

مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : این مجتمع عظیم صنعتی از برترین کارشناسان طراحی کالیبر در کشور و در سطح بین‌المللی بهره می‌برد و این مهم برگ برنده این شرکت برای تولید محصولات خاص می‌باشد. وی در خصوص لزوم اصلاح استانداردهای ملی توسط انجمن‌های تخصصی گفت: درحال حاضر تولید تیرآهن در کشور براساس استانداردهای آلمانی صورت می‌گیرد در حالیکه کشور آلمان یک منطقه زلزله خیر نیست و کشور ما باید تولیدات خود را براساس استانداردهای آمریکایی اصلاح کنند.

شیرین پرور اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان برنامه‌ریزی لازم با کمک دانشگاه‌های صنعتی را برای توسعه استانداردهای تولید محصول انجام داده که تحول شایانی در تولید محصولات فولادی به شمار می‌رود.

مدیر تحقیق توسعه ذوب آهن، اقدامات این شرکت را در خصوص طراحی محصولات جدید و توسعه استانداردها تشریح نمود و در مورد توان فنی ستودنی این شرکت گفت: باید با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و تکنولوژی موجود برای رفع نیازهای کشور به تولید محصولات خاص صنعتی بپردازیم و از همه فعالان جهت همکاری برای تولید این محصولات دعوت نمود.

شایان ذکر است نخستین نمایشگاه بین المللی سازه‌های فولادی و صنایع، ماشین آلات و خدمات مهندسی وابسته (ایران استیل فاب) دوم دیماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد که تا ۵ دی ماه ادامه دارد. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن ۱۸ نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای علاقمندان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید