مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی مطرح کرد:

متعهد به حرکت در مسیر تعالی هستیم

کدخبر : 62559

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فولاد کشور، در جهت خلق ارزش مشترک برای همه ذی‌نفعان سازمان حرکت می‌کند و همواره خود را متعهد به حرکت در مسیر تعالی می‌داند.

عطاالله معروفخانی در جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی 1402، بیان کرد: پویایی و حرکت در مسیر سرآمدی لازمه حضور موفق سازمان‌ها در فضای رقابتی و پرتلاطم کسب وکار امروزی است. رونق تولید از سازمان‌ها و بنگاه‌های متعالی حاصل می‌شود و زمانی می‌توانیم به رونق تولید امید داشته باشیم که سازمان در مسیر تعالی قرار گیرد.

 وی افزود: برای تحقق این موضوع لازم است همه واحدهای سازمان همچون حلقه‌های یک زنجیر، پیاده‌سازی ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی را در دستور کار خود قرار دهند و تا حصول نتیجه آن را مدیریت کنند. باید به یاد داشته باشیم توجه و تمرکز مفهوم تعالی سازمانی بر این است که سازمان‌ها مبتنی بر نگاهی جامع در همه حوزه‌ها به‌صورت پایدار و با رعایت حقوق همه ذی‌نفعان اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت فولاد کشور، در جهت خلق ارزش مشترک برای همه ذی‌نفعان سازمان، همواره خود را متعهد به حرکت در مسیر تعالی می‌داند که صد البته کسب نتایج موفقیت‌آمیز فولاد هرمزگان مهر تاییدی بر تعهد کارکنان و حرکت این شرکت در مسیر تعالی است.

معروفخانی ادامه داد: شرکت فولاد هرمزگان برای حرکت در مسیر تعالی، قدم در راه شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی نهاده است که بی‌تردید فلسفه وجودی این جایزه، ایجاد فضایی برای رقابت بین سازمان‌ها و بنگاه‌های مختلف اعم از خصوصی و دولتی و سایر بنگاه‌ها است. این شرکت در این مسیر همواره خود را در محک ارزیابی قرار می‌دهد تا فرصت‌های بهبود را شناسایی کند و ارتقا دهد؛ چراکه بر این باوریم حفظ تعالی سازمانی از دستیابی به آن مشکل‌تر است و تلاش داشته‌ایم از سال 1400 که تندیس بلورین تعالی سازمانی را کسب کردیم، با به‌کارگیری الگوها و رویکردهای موفق جهانی، مسیر رشد و تعالی را حفظ کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوار هستیم مانند سال‌های گذشته با تکیه بر دانش و تلاش همکاران پرتوان شرکت فولاد هرمزگان بتوانیم شاهد افتخارآفرینی و شکوفایی این شرکت در مسیر تعالی باشیم.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: