مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران:

استراتژی فولاد آلیاژی ایران خلق ثروت است

کدخبر : 62562

مراسم معارفه مدیر ارشد بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

مهندس ناصر زارع طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به‌عنوان مدیر ارشد بهره‌برداری این شرکت منصوب شد. مهندس محمد کمال‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مراسم، مدیر ارشد بهره‌برداری را ستون تولید دانست و به این موضوع اشاره کرد که مدیر ارشد بایستی؛ مانند مدار یک منظومه تمام واحدها را به یکدیگر متصل کند؛ چراکه اتحاد بین نیروی انسانی و کارگروهی به پیشبرد برنامه‌های شرکت فولاد آلیاژی کمک می‌کند. عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور در ادامه با تأکید بر این موضوع که همبستگی و همگرایی در شرکت فولاد آلیاژی بسیار چشمگیر است، گفت: استراتژی ما خلق ثروت است و به‌عنوان یک واحد تولیدی باید تلاش کنیم تا ارزش‌افزودة خود را افزایش دهیم و برای رسیدن به این اتفاق بایستی به یک همبستگی کامل در مجموعه دست یابیم.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در بخشی از صحبت‌های خود، به‌کارگیری سیستم‌های نوین مدیریتی را از عوامل موفقیت یک مجموعه دانست و تأکید کرد: پاشنه آشیل صنعت ما، عدم اجرای سیستم‌های نوین مدیریتی و نداشتن توجه کافی به بهره‌وری در کشور است چرا که ما می‌توانیم با روش‌های نوین مدیریتی، تولید و فروش حرفه‌ای و پیاده‌سازی انقلاب چهارم صنعتی در صنعت فولاد به سمت بهره‌وری پیش برویم که همین اتفاق رشد اقتصادی کشور را در پی دارد.

محمد کمال‌زاده با تأکید بر این موضوع که شرایط سخت باعث پیشرفت در تمامی حوزه‌ها می‌شود، ادامه داد: ما باید از توانایی‌های خود در بازار رقابتی استفاده کنیم تا بتوانیم در این شرایط اقتصادی به حاشیه سود مطمئن دست یابیم. مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در پایان صحبت‌های خود به این موضوع تأکید داشت که با افزایش حجم تولید و بهره‌وری شرکت فولاد آلیاژی رقابت‌پذیرتر می‌شود و خاطرنشان کرد که ایجاد توسعه در این مجموعه باعث تقویت ما در بازار رقابتی می‌شود و ما می‌توانیم با ایجاد بهره‌وری به سود بیشتر دست پیدا کنیم و به دنبال آن طرح‌های توسعه‌ای بیشتری در مجموعه راه‌اندازی کنیم.

مهندس ناصر زارع مدیر جدید ارشد بهره‌برداری نیز در این مراسم با تشکر از اعتماد مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی، گفت: من به کارگروهی باور دارم و امیدوارم که بتوانیم سازمان را با عقلانیت در راه رسیدن به مسیر تعالی خود کمک کنیم.

مدیر ارشد بهره‌برداری، شفافیت در امور را بسیار مهم دانست و ادامه داد: ما می‌توانیم با ایجاد تعامل بین تمام واحدها چالش‌های موجود در شرکت را حل‌وفصل کنیم و با انجام یک کار کارشناسی شده به بهره‌وری و افزایش تولید دست یابیم.

گفتنی است طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران مهندس ناصر زارع به مدیریت ارشد بهره‌برداری این شرکت منصوب شد و در این حکم آمده است با عنایت به سابقه، تخصص و تجربیات وفور جنابعالی به‌موجب این حکم از تاریخ ۱/۱۰/۱۴۰۲ به‌عنوان مدیر ارشد بهره‌برداری منصوب می‌گردد. امید است با استطاعت از خداوند متعال و همکاری کلیه واحدهای شرکت در اجرای برنامه‌های مصوب، وظایف سازمانی و امور معوقه موفق و موید باشید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: