فولاد سنگان

برگزاری جلسه خودارزیابی در فولاد سنگان

کدخبر : 62610

جلسه خود ارزیابی شرکت صنایع معدنی فولاد سنـگان بر اساس مدل تعالی سازمان با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ، روسا و جمعی از کارشناسان در فولاد سنگان برگزار شد.

جلسه خودارزیابی شرکت فولاد سنگان بر اساس مدل تعالی سازمانی 1400 در حالی شروع به کار نمود که علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان در این مراسم عنوان کرد :

فولاد سنگان از جمله شرکت های است که با هدف پیشرفت و توسعه همه جانبه، به دنبال روش هایی برای بهبود مستمر و توسعه در شرکت  است و فولاد سنگان هرساله به طور منظم در ارزیابی های مختلف شرکت نموده و اهمیت این موضوع برایمان بسیار روشن می باشد.

مدیرعامل فولاد سنگان گفت: با حضور منظم و هدفمند در چنین ارزیابی هایی، این شرکت به سمت استانداردهای لازم رفته و  مسلما این مهم موجب شکوفایی و اثربخشی هرچه بهترسازمان خواهد شد.

در ادامه اللهوردی تقوی، مشاور حوزه استراتژی سازمان نیز در ادامه گفت: سازمان های جهانی برای پیشرفت نیازمند الگو می باشند و این چنین با حرکت بر اساس شاخصه و الگوی مناسب، شکاف های سازمانی شناسایی و در صدد بهبود و رشد بر می آیند.

وی افزود: بقا و تداوم یک سازمان مطمئنا بخاطر سیستم های مدیریتی است و انشالله با تلاش تیمی در فولاد سنگان، همچون گذشته شاهد پیشرفت روزافزون باشیم.

 گفتنی است این رویداد به مدت دو روز ادامه خواهد داشت و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در سال های گذشته با حضور در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره و سه ستاره گردیده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید