پتروشیمی امیرکبیر

افتتاح چند پروژه عمرانی در پتروشیمی امیرکبیر/ شناسایی و رفع تهدیدات پدافند غیرعامل

کدخبر : 62625

پروژه‌های عمرانی جدید پتروشیمی امیرکبیر با حضور دکتر سعید صادقی مدیرعامل این شرکت افتتاح شد.

پتروشیمی امیرکبیر، ساختمان های جدید این مجموعه شامل پارکینگ عمومی مجتمع، ساختمان وسایل نقلیه، ساختمان ورود و خروج کالا، اتاق حراست، دروازه ورود ماشین های سنگین و همچنین اتاق آموزش مباحث HSE به بهره برداری رسید.

حجت الله عبادی، مدیر واحد HSE این مجتمع با اشاره به رفع تهدیدات در حوزه پدافند غیر عامل گفت: با افتتاح پارکینگ عمومی مجتمع، ارتباط خودروهای ورودی با سایت پتروشیمی قطع خواهد شد و این موضوع باعث بالارفتن سطح امنیتی و کاهش قابل توجه حوادث مرتبط با مجموعه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با افتتاح این پروژه های عمرانی، وضعیت ورود و خروج کالا، امور نقلیه و تردد ماشین های سنگین ساماندهی می شود و در دراز مدت سبب بالا رفتن بهره وری در فروش محصولات خواهد شد.

عبادی با تاکید بر ارتقای سطح امنیت و رعایت مسائل ایمنی و بهداشت در این مجموعه بیان کرد: با مکاتبات صورت گرفته و ارتباطات موثر با سازمان پدافند غیرعامل کشور، و پس از انجام مانور های متعدد، نقاط آسیب پذیر و تهدیدات این حوزه شناسایی شدند و در مدتی کوتاه با مساعدت مدیرعامل محترم و تلاش پرسنل، این خطرات برطرف گردید.

وی با اعلام آمادگی جهت میزبانی از مراجعین و بازدیدکنندگان محترم از این مجموعه گفت: در این پروژه ها، یک مجموعه آموزشی با محوریت HSE افتتاح شده است که ضمن آموزش مسائل ایمنی و بهداشت به پرسنل جدید الورود، پذیرای مراجعین و گروه های مختلف دانش آموزی و دانشجویی نیز خواهد بود.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی امیرکبیر در مباحث پدافند غیر عامل و HSE، از پیشتازان این عرصه می باشد و در هفته گذشته موفق به دریافت تندیس ویژه صنعت سبز و واحد نمونه کشوری از سازمان محیط زیست گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: