به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛

رویداد "کافه دانش سنگ آهن " در بافق برگزار می‌شود

کدخبر : 62665

دومین رویداد ملی کافه دانش با محوریت فرآیند گندله سازی به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق برگزار می شود.

مجتبی حمیدیان، مدیر عامل شرکت درباره رویداد ملی کافه دانش سنگ آهن گفت این رویداد دو روزه با هدف اشتراک گذاری دانش تخصصی در حوزه گندله سازی  و با حضور  متخصصان گندله سازی بیش از ۲۰ شرکت صنعت فولاد کشور  و اساتید دانشگاه های کشور، چهارشنبه و پنجشنبه( ۶و۷ دی ماه) در شهرستان بافق برگزار می شود.

سنگ آهن مرکزی ایران، وی افزود: برگزاری  این رویداد یکی از اقداماتی است که در راستای پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های  معدنی و صنعتی در دستور کار قرار گرفته و ادامه خواهد یافت.

حمیدیان به محورهای ارائه شده در این رویداد اشاره کرد و گفت: تاثیر عناصر مزاحم بر کیفیت گندله و آهن اسفنجی، راهکارهای کاهش نرخ مصرف گریت پلیت و گریت بار، راهکارهای کاهش نرخ مصرف نسوز، راهکارهای کاهش مصرف بنتونیت، راهکارهای عملیاتی بهبود گندله شوندگی در ناحیه بالینگ دیسک، راهکارهای افزایش بهره‌وری  HPGR، راهکارهای عملیاتی جهت کاهش نوسانات در ناحیه میکسینگ، راهکارهای عملیاتی کاهش گندله سیاه در ناحیه تراولینگ گریت و چالش‌های تامین انرژی در گندله سازی ( قطع گاز و برق) از جمله محورهای ارائه شده در دومین رویداد کافه دانش است.

وی اضافه کرد:  پس از داوری تجربیات ارسال شده ۱۲ تجربه  برای چاپ در کتابچه پذیرفته و از بین ۱۲ تجربه  ۶ تجربه هم برای سخنرانی انتخاب شده اند. .

 گفتنی است دومین رویداد کافه دانش با همکاری کارخانه گندله سازی سه چاهون و واحد تحقیق و توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار می شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: