در گفت‌وگو با هیبنا مطرح شد:

​کدام واحدهای مسکن مهر تا پایان سال تحویل داده خواهد شد؟

کدخبر : 62836

​عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن تاکنون قرارداد بهسازی 43 هزار و 337 واحد مسکونی بافت فرسوده به مبلغ 77 هزار میلیارد ریال را منعقد کرده است. از این مبلغ 32 هزار میلیارد ریال سهم دولت و 45 هزار میلیارد ریال نیز سهم بانک مسکن بوده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به جزییات پرداخت تسهیلات این بانک در بافت فرسوده طی سال‌های 1398 تا 1401 ادامه داد: «از مبلغ 77 هزار میلیارد ریال تخصیص یافته به بافت فرسوده، تاکنون 68 هزار میلیارد ریال به‌عنوان مشارکت پرداخت کردیم و باقی هم بر اساس پیشرفت پروژه و با رسیدن به مرحله نازک کاری پرداخت می‌شود. با تامین مالی این میزان از مشارکت، 27 هزار و 737 واحد مسکونی به مرحله فروش اقساطی رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل است».

وی درباره اقدامات بانک مسکن نسبت به طرح های پروژه‌های مسکن مهر افزود: « بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر ، ساخت 2 میلیون و 420 هزار واحد مسکونی در کشور را آغاز کرده که در حال حاضر تنها 139 هزار واحد مسکونی این طرح باقی مانده است و به زودی تعیین تکلیف می شوند. همچنین برای تکمیل واحدهای مسکونی بالای 75 درصد از ظرفیت متمم نهضت ملی مسکن استفاده و تلاش می‌کنیم به زودی آماده بهره برداری ‌شوند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید