در جلسه با رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کار و رفاه اجتماعی مطرح شد:

ارایه سند تحول دیجیتال شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران

کدخبر : 62900

در جلسه‌ ای با حضور رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت مجازی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ، سند تحول دیجیتال شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران برای نخستین بار بررسی و ارائه شد. ارایه سند تحول دیجیتال شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران

در تاریخ سوم دی‌ماه ۱۴۰۲ طی جلسه ای که با حضور رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت مجازی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به همراه مدیران ارشد برگزار شد، سند تحول دیجیتال شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران برای نخستین بار بررسی و ارائه شد.

سنگ آهن مرکزی ایران ، در این جلسه دکتر علی یقطین، رئیس هیئت‌مدیره شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اشاره به اینکه  تدوین سند تحول دیجیتال شرکت می‌تواند نقش بسزایی در شفافیت امور داشته باشد،گفت:  اجرای این سند باعث شتاب دهی به فرآیند هوشمندسازی معادن و کارخانجات شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران خواهد شد.

وی افزود: اجرای سند تحول دیجیتال باعث صرفه‌جویی سالیانه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران خواهد شد و تاکنون با پیگیری‌ها و تلاش‌های مضاعف صورت گرفته در جهت پیشبرد پروژه‌های هوشمندسازی شرکت، موانع فراوانی با هدایت مدیرعامل شرکت برداشته شده است.

در ادامه این جلسه، مهندس نجفعلی شهبازی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت مجازی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اولین شرکتی است که به صورت خودمحور اقدام به تدوین سند تحول دیجیتال کرده است تا موجب ایجاد شفافیت در بخش‌های مختلف شرکت شود که به نوعی یک افتخار و دستاورد مهم در حوزه هوشمندسازی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای شرکت محسوب می‌شود.

وی گفت:شفاف‌سازی باعث جلوگیری از وقوع هرگونه فساد و رانت می‌شود تا مدیرعامل شرکت شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران بتواند با انجام برنامه‌ریزی درست، چشم‌اندازی روشن را در حوزه صنایع معدنی و فولادی برای شرکت ترسیم کند.

شهبازی تصریح‌کرد: از شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به منظور ارائه سند تحول دیجیتال تقدیر و تشکر می‌کنم و خواستار تدوین این سند برای تمام شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: