بیمه سرمد

ساختمان بیمه سرمد در استان بوشهر افتتاح شد

کدخبر : 62989

در مراسمی با حضور مدیرعامل بیمه سرمد، عضو هیئت مدیره و تنی چند از مدیران بانک صادرات و شبکه فروش شرکت بیمه سرمد در بوشهر ساختمان جدید شعبه این شرکت در این استان افتتاح شد.

 

در ابتدای مراسم مدیرعامل بیمه سرمد اقدام تروریست‌ها در به شهادت‌رساندن جمعی از هم‌وطنان‌مان در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد. سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد ضمن ابراز همدردی با مردم و خانواده‌های داغدار و مجروح در جریان این حادثه تروریستی، برای بازماندگان صبر و سلامتی از خداوند مسئلت کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه با اشاره به آمار ۹ ماهه امسال گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، آمار خسارت‌مان ۵۰ درصد کاهش یافته است. سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد افزود: ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن و پرداخت حق درمان کارکنان بانک صادرات در دستورکارمان قرار گرفته و خسارت‌ها به فوریت پرداخت می‌شوند.

مهدی اقبالی راد، عضو هیئت مدیره بانک صادرات هم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت هموطنان در کرمان از رابطه مثبت بانک و بیمه در ماه‌های اخیر گفت: از زحمات مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر و قدردانی می‌کنم، از زمان حضور آقای بهشتی‌نژاد آثار و نتایج مثبتی در این شرکت به دست آمده است.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل بیمه سرمد نشستی با کانون بازنشستگان بانک صادرات استان بوشهر برگزار کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: