در گفت‌وگو با هیبنا مطرح شد:

بانک مسکن زنجان پیشرو در طرح نهضت ملی/ بیش از ۷ هزار زنجانی خانه‌دار شدند

کدخبر : 63017

بانک مسکن استان زنجان با عقد قرارداد ساخت بیش از 16 هزار واحد مسکونی ، جزو استانهای پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی تعداد 17 هزار و 951 واحد مسکونی به بانک مسکن استان زنجان معرفی شده اند که قرارداد ساخت 16 هزار و 320 واحد مسکونی تا پایان سیزدهم دیماه سال جاری منعقد شده است. همچنین بانک مسکن استان زنجان تاکنون 56 هزار و 151 میلیارد ریال نیز به عنوان سهم الشرکه برای ساخت 16هزار و 277 واحد مسکونی پرداخت کرده است.

مهندس حسین مذنب مدیر کل بازرسی، عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی که در حاشیه دومین سفر ریاست جمهوری به استان زنجان به این استان سفر کرده است، ضمن بازدید از میز ارتباطات مردمی(میز خدمت) بانک مسکن و گفتگو با مدیران ارشد بانک مسکن، از عملکرد مطلوب بانک در بخش توسعه مسکن و رفع نیاز مردم در این بخش قدردانی کرد.

وی گفت: بانک مسکن بازوی اجرایی دولت در اجرای سیاستهای بخش مسکن و توسعه اقتصادی کشور است و گواه آن نیز عملکرد این بانک در طرح نهضت ملی است.

به گزارش هیبنا، صبح امروز شنبه ۱۶ دیماه همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی از جمله ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده در اراضی دولتی ، واگذار و با حضور آیت ا.. دکتر سید ابراهیم رییسی ودکتر مهرداد بذرپاش افتتاح شد. در این مراسم ۱۲۱۳ واحد مسکونی خود مالک طرح نهضت ملی مسکن، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴ هزار مسکن روستایی در استان زنجان نیز به بهره برداری رسید.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید