مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران:

امکان ارتقای کاری برای بانوان مهیا است

کدخبر : 63057

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت فولاد آلیاژی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در دیدار با جمعی از بانوان شاغل در این مجموعه، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه بانوان در جامعه و خانواده، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده، از تلاش‌های بی‌شائبه و خستگی‌ناپذیر بانوان شرکت قدردانی و به شرایط خاص کاری در شرکت فولاد آلیاژی اشاره کرد و گفت: امروز بانوان جایگاه اجتماعی مناسب و شایسته‌ای در جامعه دارند و زنان شاغل در شرکت فولاد آلیاژی نیز نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در حرکت و شکوفایی این شرکت ایفا می‌کنند.

 محمد کمال‌زاده در ادامه با تأکید بر این مسئله که در شرکت فولاد آلیاژی امکان ارتقای کاری برای بانوان مهیا است، این قشر را بازوی توانمند جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، به‌طوری که آنها با پشتکار قوی خود توانسته‌اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی و کار نیز بدرخشند.

 در ادامه این نشست عباس استادی مدیر منابع انسانی و امور اداری با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه و روز مادر و زن به همه همکاران شاغل در فولاد آلیاژی ایران، به نقش اساسی آنها در پیشبرد اهداف این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۵0 نفر پرسنل زن در این مجموعه مشغول به کار هستند که از این تعداد 42 نفر فولادی و ۸ نفر نیز نیروی پیمانکاری (شرکت تأمین نیرو) هستند. وی با تأکید بر نقش مهم بانوان در شرکت فولاد آلیاژی، ادامه داد: از این تعداد بانوان شاغل در شرکت، ۵ نفر از آنها در پست ریاست، ۳ نفر در پست سرپرستی و مابقی در سمت مسئول و کارشناس هستند که نقش تأثیرگذاری در تمام واحدهای شرکت دارند.

 در این نشست صمیمانه بانوان شرکت فولاد آلیاژی ایران مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند و مهندس محمد کمال‌زاده نیز مشکلات آنها را بررسی و بر پیگیری مطالبات آنها تأکید کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: