بیمه سلامت

بازدید دکتر رنجبران از پروژه های در حال ساخت بیمه سلامت استان هرمزگان

کدخبر : 63073

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از پروژه های در حال ساخت بیمه سلامت استان هرمزگان بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران در سفر به استان هرمزگان از پروژه ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان میناب و بندرعباس از نزدیک بازدید کرد.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، در این سفر از پروژه های در حال ساخت (میناب)، پروژه های واگذاری مزایده استان (میناب، بندرعباس)، پروژه جابجایی ساختمان اداره کل و همچنین جانمایی برای راه اندازی اداره کل بیمه سلامت شهرستان بندرعباس نیز بازدید کرد.

 وی در دیدار با کارکنان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان گفت: جا دارد یاد کنیم از سردار دل ها شهید سردار سلیمانی عزیزکه این ایام مصادف شده است با سالگرد شهادت این مرد بزرگ و مرد خدایی و به روح بلند شهید والامقام درود می فرستیم. 

رنجبران خلاصه‌ای از گزارش عملکرد ستادی در خصوص پرداخت به موقع به موسسات طرف قرار داد و کارکنان ارائه نمود و افزود: امروز به مرحله‌ای از بلوغ رسیده ایم که از منظر شاغلین و بازنشستگان و حتی پیمانکاران بدهی در سازمان بیمه سلامت وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از روند پیشرفت پروژه ساختمان اداره شهرستان میناب به دست پیمانکاران اعلام رضایتمندی نمود و اظهار داشت: آغاز این کار از ماه مهر رقم خورده و انشاءا... در دهه ی مبارک فجر افتتاح خواهد شد. این پروژه ۴۸۰ متری در کمتر از ۶ ماه ساخته می‌شود که این همت و پیگیری همکاران و زبده و چابک بودن پیمانکار را نشان می‌دهد. 

وی در مورد پرداخت به موسسات گفت: در حال حاضر در سطح کشور ۴۷ هزار موسسه طرف قرار داد داریم که شامل بیمارستان‌ها، مطب ها، داروخانه و .. می شود که در خصوص مطالبات این موسسات می توان گفت به فضل خدا پرداخت‌ها به موقع و منظم صورت می‌گیرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: