بنیاد علوی

12 اقدام بنیاد علوی در حوزه سلامت و درمان مناطق محروم شادگان

کدخبر : 63203

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شادگان گفت: نزدیک به 95 میلیارد ریال اعتبار برای بیش از 12 اقدام در حوزه سلامت و درمان مناطق محروم شهرستان شادگان تامین شده است .

جعفر سلطانی در گفت‌وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی، افزود: اهدای یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید معرفی زاده به مبلغ 25 میلیارد ریال، اهدای 97 قلم تجهیزات پزشکی به این بیمارستان و اهدای 5 هزار و 648 بسته برای مادران باردار و شیرده (توزیع سبد معیشتی در 7 مرحله) با تخصیص 34 میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.

سلطانی افزود: همچنین اهدای 134 قلم تجهیزات توان بخشی فردی به بیماران نیازمند با تخصیص 3 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار، اجرای 110 طرح یاوران سلامت (سفیرسلامت) با اعتبار 720 میلیون ریالی، اجرای 50 فقره طرح سلامت علوی با هدف مساعدت مالی به بیماران نیازمند و اختصاص 580 میلیون ریال اعتبار به این طرح از جمله اقدامات انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه اقدامات بنیاد علوی در حوزه سلامت و درمان در شادگان همچنین می توان به اهدای 6 دستگاه تجهیزات پزشکی به مرکز جامع سلامت دارخوین با اعتبار 2 میلیارد ریال، یک مورد بهسازی پانسیون بیمارستان شهید معرفی زاده با یک میلیارد و 360 میلیون ریال نیز اشاره کرد.

سلطانی عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی از 3 گروه جهادی برای خدمت به محرومان با اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار، توزیع ماسک در سطح شهرستان، هدیه به پرستاران در ایام کرونا و هدیه روز پرستار به پرستاران بیمارستان شهید معرفی زاده از جمله اقدامات نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در مناطق محروم شادگان در استان خوزستان است.

بنیاد علویبنیاد علویبنیاد علوی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: