گاز استان خراسان رضوی

معرفی شرکت گاز خراسان رضوی به‌عنوان دستگاه حامی پژوهش و فناوری

کدخبر : 63289

استاندار خراسان رضوی با اهدای لوحی، شرکت گاز این استان را به‌عنوان دستگاه برتر حامی طرح‌های پژوهشی مسئله‌محور در استان معرفی کرد.

شرکت گاز استان خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری شامگاه شنبه (۱۵ دی‌ماه) در آیین تجلیل از برترین‌های پژوهش و فناوری، با اهدای لوح سپاس خطاب به حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی نوشت:

«با عنایت به اهمیت نقش پژوهش و فناوری در سال مهار تورم و رشد تولید و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تداوم حرکت و مدیریت جهادی در عرصه‌های ملی، فناوری و نوآوری، از آنجا که مجموعه تحت مدیریت جنابعالی به عنوان دستگاه حامی طرح های پژوهشی مسئله محور بر اساس شاخص‌های مورد ارزیابی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده است بدینوسیله از جنابعالی و همکاران محترم تقدیر و تشکر می‌شود.

امید است در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه و در راستای تحقق نگاه اندیشمندانه مقام معظم رهبری، همچنین حرکت در مسیرگام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم با تجارب، تخصص و توانمندی خلاقانه و فناورانه مسیر توسعه و تعالی را طی کنیم و به سوی اهداف ترسیم شده حرکتی شایسته داشته باشیم.»

استاندار خراسان رضوی در ابتدای این نشست نیز اظهار کرد: خراسان رضوی ظرفیت‌های خوبی در زمینه پژوهش دارد و پژوهشگر و میدان و زمینه‌هایی که بشود در آن کار کرد نیز وجود دارد.

نظری افزود: حاصل پژوهش باید دسته‌بندی مشکلات و ارائه پیشنهاد برای حل مسائل زندگی مردم در بخش‌های مختلف باشد.

وی با بیان اینکه پژوهش باید مردمی و کاربردی باشد، گفت: به دست‌اندرکاران تأکید می‌کنم که روش‌های پژوهشی را با نگاه کاربردی دنبال کنند. بدیهی است تحقیقات برای شناسایی مسائل حائز اهمیت است. شناخت دقیق مسئله نیز مورد تأکید ما است.

یادآور می شود شرکت گاز استان خراسان رضوی در چند سال گذشته همواره به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر حوزه پژوهش و فناوری در سطح کشور معرفی شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: