بیمه حکمت صبا

اولین همایش مدیران ستادی و اجرایی شرکت بیمه حکمت صبا برگزار شد

کدخبر : 63662

همایش دوروزه مدیران ستادی و اجرایی شرکت بیمه حکمت صبا با هدف هم افزایی ارکان شرکت در محل سالن کانون بازنشستگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، اولین همایش مدیران ستادی و اجرایی این شرکت با حضور دکتر بهاری فر مدیرعامل ، دکتر چایچی رئیس هیئت مدیره ، دکتر قاسم نیا معاون اقتصادی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، معاونین ، مدیران ستادی و اجرایی و روسای ادارات در محل سالن کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان فاطمی برگزار شد.

بر این اساس دکتر چایچی ، ضمن تشکر از مدیرعامل بابت برگزاری این همایش ، گفت : با توجه به اینکه این شرکت با چالش هایی از جمله ادغام بانک حکمت ایرانیان و شیوع کرونا در گذشته روبرو گردید ، با همت سهامداران و زحمات و تلاش های کارکنان ، توانست به کار خود ادامه دهد.

در ادامه ، دکتر قاسم نیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به معیشت کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، گفت : هدف سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش که شرکت بیمه حکمت صبا نیز یکی از بخش های مهم گروه مالی آن می باشد ، تامین رفاه و ایجاد ارزش افزوده به ارتشیان و خانواده محترم ایشان ، خواهد بود.ایشان با اشاره به سابقه درخشان دکتر بهاری فر در صنعت بیمه کشور ، ابراز امیدواری کرد ، شرکت بیمه حکمت صبا با اتکاء به نیروهای متخصص بیمه ای بتواند انتظارات سازمان اقتصاد مقاوتی را برآورده و این شرکت در آینده نزدیک ارزش آفرین باشد.

در ادامه دکتر بهاری فر ضمن خیرمقدم به میهمانان و حاضرین در جلسه ، ضمن اشاره به این موضوع که رشته بیمه در عین تخصصی بودن و پیچیده بودن ، بهترین رشته دنیاست ، خاطر نشان کرد : وفای به عهد یکی از والاترین مفاهیم اخلاقی ست که در بیمه با معنای اعتماد نمود پیدا می کند و اگر اعتماد خدشه دار گردد ، تمامی زحماتی که انجام شده است زیرسوال خواهد رفت لذا مهمترین هدف شرکت بیمه حکمت صبا جلب اعتماد مشتریان و سهامداران محترم می باشد.ایشان در ادامه ، این نکته را یادآور شد که وظیفه این شرکت نسبت به شرکت های دیگر چند برابر است ، خاطر نشان کرد : سهامداران ما کسانی هستند که امنیت و آرامش ما را تامین می کنند و این شرکت می بایست با برنامه ریزی مناسب و تلاش شبانه روزی نسبت به تامین نیازهای بیمه ای آنها گام های موثری را بردارد.

دکتر بهاری فر با اشاره به این موضوع که واحدهای فنی شرکت می بایست رقبا را به خوبی رصد کنند ، گفت : هنر ما این است که نرخ فنی درست بدهیم تا ضمن جذب مشتری ، رضایت آنان را نیز در جهت خدمت رسانی به موقع به آنها کسب نماییم. وی افزود : تخفیف های ما می بایست هوشمندانه باشد و ستاد می بایست اختیارات بیشتری را با توجه به پتانسیل شعب به آنان ارائه نماید ، زیرا محوریت واحدهای اجرایی می باشند و مدیران ستادی نقش نظارتی پررنگی را می بایست ایفاء نمایند.

دکتر بهاری فر با اشاره به این موضوع که حفظ مشتری ، مهمتر از جذب آن است ، گفت : هزینه های نگهداشت مشتری به مراتب از جذب مشتری کم تر است ، که تلاش مضاعف همه ارکان شرکت در راستای نگهداری مشتریان به ویژه ارتشیان عزیز را می طلبد.مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا ضمن توصیه به مدیران اجرایی بابت توجه به خرده فروشی و جلسات موثر با جامعه سهامداری در هر استان ، خاطر نشان کرد : اولین اولویت برای جذب نمایندگی ، کارکنان و خانواده های محترم ارتش خواهند بود که با برنامه ریزی دقیق ، می توان در مدت زمان کوتاه به این مهم دست یافت.

دکتر بهاری فر ، مهمترین سیاست ها و برنامه های پیش روی شرکت بیمه حکمت صبا برای برون رفت از وضعیت موجود را از جمله فروش هوشمندانه ، ارتقای توان فنی به منظور تسریع در ارائه خدمات ، وصول به موقع مطالبات و تمرکز بر نقدینگی ، تغییر در رویکردها برای افزایش سود دهی و حفظ و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد و با استعداد و همچنین حمایت همه جانبه از شبکه فروش و مطالبه گری از مدیران ستادی دانست و توجه همه ارکان شرکت به این موضوعات راخواستار شد.

دکتر بهاری فر در ادامه ، ضمن تشکر ویژه از سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش به دلیل اعتمادی که به مجموعه شرکت بیمه حکمت در همه ابعاد نمودند صمیمانه تشکر و یادآور شد : امیدواریم ارزش افزوده خوبی را برای شرکت در جهت خدمت رسانی به آحاد مردم عزیز به ویژه پرسنل شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد نماییم.

در پایان این همایش ، دکتر بهاری فر لوح یابودی را که به مناسبت اولین همایش مدیران ستادی و اجرایی پیش بینی شده بود را امضاء و موفقیت های های روزافزون شرکت را از خداوند متعال خواستار شد.

گفتنی است ، در این همایش کارگروه های فنی ، مالی و شبکه فروش از مدیران اجرایی ، جلساتی را با معاونین و مدیران ستادی برگزار و در نهایت معاونین در هر بخش ضمن پاسخگویی به مسائل مختلف شرکت ، نسبت به ارائه راهکارهای عملی اقدام نمودند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: