بانک آینده

پیام تسلیت دکتر بهمن اسکندری مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک آینده؛ به مناسبت درگذشت زنده‌یاد دکتر رضا دولت‌آبادی مدیرعامل فقید بانک ملت

کدخبر : 64215

در پی درگذشت ناگوار مدیرعامل بانک ملت، آقای بهمن اسکندری، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک آینده، در پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفتند.

متن پیام مدیرعامل بانک آینده به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت جناب‌آقای دکتر رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک ملت، از مدیران با سابقه نظام بانکی کشور، دوست و همکار پیشکسوت، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و همکاران ما در سراسر کشور شد.

مرحوم دولت‌آبادی از مدیران توانمند شبکه بانکی کشور بود که در مسیر خدمت به جامعه و رشد و توسعه اقتصاد ملی اهتمام جدی داشت و از این‌رو همواره مورد احترام ویژه همکاران شبکه بانکی، فعالان اقتصادی و مردم عزیز است.

بی‌شک آن مرحوم از مدیران اقتصادی تأثیرگذار و باسابقه کشور بود که طی دوران مسئولیت با اقدامات شایسته و تلاش‌های ارزنده خود، ثمرات ارزشمندی در نظام بانکی کشور بر جای گذاشت و خیرات و برکات فراوانی از او نشأت گرفت.

آنچه مسلم است در مسیر پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان نام و خدمات ارزشمندشان در عرصه بانکی و اقتصادی کشور همواره در یادها خواهد ماند.

خانواده بزرگ بانک آینده درگذشت این مدیر پرتلاش را به خانواده محترم ایشان، همکاران عزیزمان در بانک ملت و نظام بانکی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته غفران و علو درجات و برای خانواده محترم آن مرحوم و دیگر بازماندگان ایشان، صبر و اجر مسألت داریم.

 

                                                                                                                          مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک آینده

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: