مراسم قرعه‌کشی جشنواره «تراکنش داغ سداد» ویژه دارندگان کارتخوان سداد برگزار شد

برندگان جشنواره «تراکنش داغ سداد» مشخص شدند

کدخبر : 64583

پرداخت الکترونیک سداد، امروز چهارم بهمن‌ماه مصادف با شب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مراسم قرعه‌کشی جشنواره «تراکنش داغ سداد» در دفتر مرکزی ساختمان پرداخت الکترونیک سداد با حضور مدیران مالی، حقوقی، فروش و حراست برگزار شد.

 پرداخت الکترونیک سداد، چهارم بهمن‌ماه مصادف با شب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مراسم قرعه‌کشی جشنواره «تراکنش داغ سداد» در دفتر مرکزی ساختمان پرداخت الکترونیک سداد با حضور مدیران مالی، حقوقی، فروش و حراست برگزار شد.

در این مراسم که همزمان به‌صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام شرکت پرداخت الکترونیک سداد قابل مشاهده بود، 12 پذیرنده خوش‌اقبال به قید قرعه، برنده دو میلیارد تومان جایزه نقدی شدند.

این جشنواره مختص دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و پذیرندگان خرد سداد بود که از سیزدهم آبان‌ماه تا سیزدهم دی‌ماه به مدت دو ماه در میان این پذیرندگان برگزار شد. در جشنواره «تراکنش داغ سداد» به پذیرندگان برتر هر استان که بیشترین امتیاز را کسب کردند، شانس شرکت در این قرعه‌کشی بزرگ تعلق گرفت.

در مراسم قرعه‌کشی امروز، دو پذیرنده خوش‌شانس به نام‌های مهدی کریمی رحمت آبادی (استان کرمان) و محمدعلی مزدرائی (استان تهران) هر یک 500 میلیون تومان جایزه نقدی برنده شدند. علاوه بر این دو نفر، 10 جایزه 100 میلیون تومانی نیز به قید قرعه نصیب پذیرندگان زیر شد:

    آزاده ایمانیان (استان اصفهان)

    سیده فاطمه زفره (استان خراسان رضوی)

    مجتبی خجسته (استان خراسان شمالی)

    احمدرضا مددی (استان مرکزی)

    عرفان داداشی ابهری (استان زنجان)

    غلامحسین راسخی (استان فارس)

    جلال اسدی (استان کرمانشاه)

    عاطفه محمودی (استان ایلام)

    حسین نجا (استان بوشهر)

    بهبود بختیاری (استان گیلان)

در این جشنواره اگر «تعداد تراکنش‌ها» و «جمع مبلغ تراکنش‌های پذیرنده» در فاصله زمانی 13 آبان تا 13دی‌ بیشتر از دو ماه گذشته خود بود، امتیاز پذیرنده با ضریب دو محاسبه می‌شد. همچنین، هر یک میلیون تومان تراکنش نیز شانس پذیرندگان در قرعه‌کشی را یک امتیاز افزایش می‌داد. پذیرندگان با افزایش تعداد تراکنش‌ روی دستگاه‌های کارتخوان سداد و بالا بردن مبلغ تراکنش‌های خود در این بازه دو ماهه، می‌توانستند شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: